زمان فروش و قیمت گوشی هواوی آنر 10

زمان فروش و قیمت هواوی آنر 10 – Huawei Honor 10

هواوی چند روز پیش از گوشی آنر 10 (Honor 10) خود پرده برداشت. این گوشی با امکاناتی متنوع بعضا بیشتر از رقبا بی‌تردید می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. در ادامه می‌توانید زمان فروش و قیمت گوشی هواوی Honor 10 را مشاهده کنید.

هواوی آنر 10 یکی از قاتلین پرچمدارها است که طرفداران اندروید مدت‌ها بود منتظر آن بودند. حالا آن آماده‌ی رسیدن به دستان مشتریانش است. این محصول ارائه کننده قابلیت‌های متعددی است؛ اما مهم‌ترین چیزی که می‌توان در مورد هواوی Honor 10 گفت، در واقع قیمت کمتر از 500 دلاری آن در حالیست که سخت افزار قدرتمندی زیر قاب آن جای گرفته است.

این گوشی هوشمند چند روز پیش رسما در کشور چین معرفی شد و حالا گفته می‌شود فروش آن 7 اردیبهشت ماه در خاک همین کشور آغاز خواهد شد. این گوشی در دو نسخه‌ی 415 دلاری (رم 6 گیگ/حافظه 64 گیگ) و 480 دلاری (رم 6 گیگ/حافظه 128 گیگ) و در رنگ‌های مشکی،‌ آبی، خاکستری و بنفش به فروش خواهد رسید.

مشخصات هواوی آنر 10

به نقل از برند آنر، این گوشی قاتل پرچمدارها 25 اردیبهشت ماه در سراسر جهان نیز به عرضه خواهد رسید. پس از در کشور چین زندگی نمی‌کنید نیز می‌توانید تا سه هفته دیگر آنر 10 را خریداری کنید. ما انتظار داریم اختلاف قیمت بین مدل چینی و جهانی این گوشی چندان زیاد نباشد. هواوی آنر 10 به صورت پیشفرض به اندروید 8.1 اوریو (رابط کاربری EMUI 8.1) مجهز شده است و تراشه کایرین 970، دقیقا همان تراشه که در گوشی های پرچمدار خانواده هواوی پی 20 مورد استفاده قرار گرفته، در زیر قاب این گوشی تعبیه شده است. یک ماژول دوربین دوگانه قدرتمند و باکیفیت شامل یک سنسور رنگی 16 مگاپیکسلیو سنسور 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید با دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز و لرزشگیر مبتنی بر هوش مصنوعی بر روی قاب پشتی گوشی نقش بسته است.

زمان فروش و قیمت گوشی هواوی آنر 10

در بخش جلو نیز این گوشی از یک نمایشگر 5.8 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح 19:9 و همچنین یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی قدرت می‌گیرد. یک جک 3.5 میلی‌متری صوتی و دو اسلات سیم کارت نانو در اختیار کاربران قرار خواهد داشت، اما متاسفانه خبری از اسلات کارت حافظه میکرو اس دی نیست تا فضای ذخیره سازی در این گوشی به دو گزینه‌ی 64 یا 128 گیگابایت محدود شود.

از نظر طراحی نیز هواوی آنر 10 به یک فاب پشتی شیشه‌ای و نمایشگری به سبک ناچ مجهز است که این قسمت بریده شده از سنسورها، اسپیکر رو گوشی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در انتها لازم به ذکر است که این گوشی از یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع انرژی مورد نیازش را دریافت می‌کند و از گزینه‌های ارتباطی آن می‌توان به وای فای، بلوتوث 4.2،‌ یو اس بی نو C و پشتیبانی از LTE اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فوق العاده ترین گوشی تاریخخ

  2. یکی از بدترین برند هایی که دیدیم