گوشی موبایل ال جی G7 تینکیو

چرا گوشی موبایل ال جی G7 تینکیو با نمایشگر OLED تولید نشده است؟

بسیاری از افراد، به خاطر عدم استفاده ال جی از نمایشگر اولد برای گوشی موبایل ال جی G7 تینکیو (LG G7 ThinQ)، این کمپانی کره‌ای را سرزنش کردند. اما علت این تصمیم چیست و چرا از پنل OLED استفاده نشده است؟

همراه با معرفی گوشی موبایل ال جی G7 تینکیو ، بسیاری از کاربران از ال جی بابت عدم استفاده از پنل‌های اولد انتقاد کردند. برخی معتقد بودند هزینه پایین‌تر دلیل ال جی برای عرضه G7 ThinQ با نمایشگر ال سی دی است، اما حالا این کمپانی کره‌ای طی گفتگویی با وب‌سایت “AndroidHeadlines” دلیل چنین تصمیمی را اعلام کرده است.

گوشی موبایل ال جی G7 تینکیو پرچمدار رده پایین این شرکت است

از آنجایی که گوشی های سری G بیشتر به عنوان موبایل های اصلی LG تلقی می‌شوند، مدیران نمایشگر LCD را برای این گوشی در نظر گرفته‌اند. در واقع گوشی های سری G پرچمداران رده پایین ال جی محسوب می‌شوند و سازندگان با در نظر گرفتن پنل‌های اولد برای گوشی های سری V، قصد متمایز کردن آنها را دارند. به همین جهت، قیمت پایین‌تر علت این انتخاب نبوده است.

سال گذشته، گوشی V30 با نمایشگر اولد به دست کاربران رسید. ظاهرا حالا مدیران برنامه‌ای مشابه برای گوشی V40 ThinQ دارند و می‌خواهند محصولات سری V را با این پنل‌ها عرضه کنند؛ تصمیمی که ال جی آن «خلاقانه‌تر» در نظر می‌گیرد. این یعنی گوشی V35 ThinQ که احتمالا تا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد نیز به صفحه نمایش اولد مجهز می‌شود.

ال جی هنوز زمان عرضه، قیمت و جزئیات فنی مربوط به تلفن های هوشمند بعدی از سری وی را اعلام نکرده است، ولی با توجه به قیمت 930 دلاری گوشی V30S ThinQ در آمریکا، احتمالا قیمت گوشی های پرچمدار آینده این شرکت به هزار دلار نزدیک‌تر خواهد شد.