شیائومی می بند 3

قیمت شیائومی می بند 3 مشخص شد: قیمتی رقابتی برای تصاحب بازار

قیمت مچ‌بند جدید ورزشی شرکت شیائومی با نام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) اعلام شده و قیمت رقابتی آن می‌تواند مشکل‌ساز رقیبانی به بزرگی اپل شود.

در حالی که اپل درحال کسب سود بسیار زیادی از فروش اپل واچ‌هایش است، شیائومی رقابت را در عرصه دیگری ادامه می‌دهد و با عرضه مچ‌بندهای ورزشی‌اش، سعی در رقابت مستقیم با اپل و سایر کمپانی‌های تولید کننده گجت‌های پوشیدنی دارد.

شیائومی می بند 3 جدیدترین مچ‌بند چینی‌هاست که طبق اعلام مدیرعامل این کمپانی، حدود 26 دلار برای مشتریان آب خواهد خورد. بدین ترتیب در قیمت نسل جدید می بندها تغییر محسوسی ایجاد نشده و این خبر خوبی برای طرفداران محصولات شیائومی محسوب می‌شود.

متاسفانه اطلاعات بسیار اندکی درباره مشخصات می بند 3 در دسترس است اما اطمینان داریم این گجت همانند نسل پیشین خود به نمایشگر، گام شمار، سنسور ضربان قلب، سنسور ردیابی خواب و بدنه‌ای با طراحی ضدآب مجهز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود بهبودهایی در زمینه میزان عمر باتری دستگاه پس از هربار شارژ ایجاد شده است.

از شیائومی می بند 3 دهم خرداد ماه امسال در کنار می 8 به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بونجول و چینی

    • حاجی چرت نگو چیزی که به عنوان چین بهت انداختن درجه ۷ این مچ بند عالیه الان می بند دو رو دارم دوست دارم می بند سه رو هم بخرم اما امان ز قیمت دلار در اخر اول تحقیق بعد نظر

    • نخیر باید بگم محصولات شایومی خیلی خیلی با کیفیتن من خودم سری 2 رو دارم منتظرم سری 3 هم بیاد بگیرم.
      سری 2 که عالی بود
      سری 3 هم حتما عالیه
      فقط حیف که تو ایرانیم

  2. این اصلا اصئول کار شیائومیه قیمت پاین میگه تا بازارو بگیره