آی او اس 12

افزایش چشم‌گیر سرعت باز شدن برنامه‌ها در آی او اس 12

به نظر می‌رسد اپل بالاخره متوجه مشکل کندی در آیفون‌های قدیمی شده و در آی او اس 12 (iOS 12) کارایی سیستم عامل را تا حدود زیادی ارتقا بخشیده است.

مدت‌ها بود کاربران آیفون‌های قدیمی از افت سرعت گوشی‌شان پس از نصب آپدیت‌های نرم‌افزاری جدید گلایه داشتند. اما بالاخره کوپرتینویی‌ها به داد این کاربران رسیدند و در آی او اس 12 نه تنها به بهبود عملکرد باتری، بلکه به افزایش راندمان و سرعت کلی سیستم عامل پرداختند.

امشب و در خلال مراسم WWDC 2018 کرگ فدریگی روی سن آمد و اعلام کرد در نسخه جدید آی او اس برنامه‌ها دو برابر؛ کیبورد گوشی 50 درصد و دوربین 70 درصد سریع‌تر باز خواهند شد و به طور کلی شاهد عملکرد سریع‌تر سیستم عامل خواهیم بود.

بدین ترتیب انجام تست سرعت یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی خواهد بود که می‌توان روی گوشی مجهز به آی او اس 12 انجام داد اما موضوع مهم‌تر آن است که آیا این بهبود در سرعت منجر به کاهش عمر باتری خواهد شد یا خیر؛ به خصوص آیفون‌های قدیمی که بخشی از ظرفیت باتری آن‌ها از دست رفته است. باید تا زمان ارائه آپدیت رسمی آی او اس 12 منتظر بمانیم تا بتوانیم نحوه تحت تاثیر قرار گرفتن باتری دیوایس را بررسی کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سرش به سنگ خورده عایا؟؟

  2. به این میگن سرعت عمل دمش گرم

  3. در جواب سامسونگ اومده خودشو ترمیم کنه