نسخه شفاف دستبند هوشمند شیائومی

تصاویر تبلیغاتی نسخه شفاف دستبند هوشمند شیائومی منتشر شد

عکس‌های تبلیغاتی نسخه شفاف دستبند هوشمند شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3)، طراحی این گجت پوشیدنی را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشد.

سال 2016، شیائومی نسل دوم از دستبند هوشمند خود را با نام Mi Band 2 تولید و روانه بازار کرد؛ محصولی که به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین گجت های پوشیدنی سال تبدیل شد. امسال نیز نسخه بهینه‌شده این دستبند با نام Mi Band 3 و قابلیت‌های بیشتر به دست کاربران رسید. مصرف‌کنندگان می‌توانند این دستبند هوشمند را در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز خریداری کنند. اگرچه تولیدکنندگان شخص ثالث هم بندهای مختلفی را برای می بند 3 عرضه کرده‌اند، ولی یکی از زیربرندهای شیائومی با نام Mijia، با انتشار تصاویر تبلیغاتی نسخه شفاف دستبند هوشمند شیائومی توجه همگان را به خود جلب کرده است.

نسخه شفاف دستبند هوشمند شیائومی

به نظر می‌رسد به جز رنگ، متریال و فرآیند ساخت این دستبند تغییر نخواهد کرد. برای یادآوری، بندهای Mi Band 3 از جنس ترموپلاستیک الاستومر نرم و متراکم بوده و با استانداردهای حفاظت از محیط زیست GB/T 26572-2011 و EU RoHS هم مطابقت دارند. به همین جهت، شما حتی بعد از استفاده طولانی‌مدت هم احساس ناراحتی نمی‌کنید.

ویژگی‌های بسیار خوب این دستبند هوشمند سبب شده تا شیائومی به رکورد فروش 1 میلیون دستگاه طی تنها 17 روز دست پیدا کند. اما آیا نسخه شفاف نیز به همین اندازه موفق خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خیلی مسخره س خدایی ن رنگی ن چیزی

  2. شبیه کلید استخره

  3. اه چقد زشته امگار نایلون فریزر بستی دستت

  4. شبیه دستبنداییه که تو بیمارستان میبندن دست نوزادا