مشخصات میت 20 ایکس

مقایسه مشخصات میت 20 ایکس با ریزر فون 2 ؛ کدام گوشی قوی‌تر است؟

به دنبال مقایسه پرچمدار جدید هواوی با سایر محصولات بازار، بهتر است مشخصات میت 20 ایکس (Huawei Mate 20 X) و ریزر فون 2 (Razer Phone 2) را هم به عنوان دو نمونه از بهترین موبایل های گیمینگ، با یکدیگر مقایسه کنیم.

هواوی در رویداد اختصاصی خود در لندن، چهار گوشی هوشمند را معرفی کرد که یکی از آنها، موبایل گیمینگ میت 20 ایکس بود. این اسمارت فون با صفحه نمایش غول‌پیکر 7.2 اینچی و قدرت پردازشی بسیار بالا، به صورت اختصاصی برای اجرای بازی‌های روز ساخته شده است. سازندگان در کنار استفاده از باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی، تراشه کایرین 980 و 6 گیگابایت رم، از یک سیستم خنک‌کننده جدید بهره برده‌اند که تا 70 بار می‌تواند عملکرد بهتری در مقایسه با سیستم‌های خنک‌کننده فعلی داشته باشد. به این موارد باید فناوری هایی همچون GPU Turbo و CPU Turbo را نیز اضافه کرد.

در سوی دیگر، Razer نامی آشنا برای تمام علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای بوده و محصولات این شرکت، طرفداران بسیاری دارد. این کمپانی محبوب، چندی پیش از نسل دوم موبایل گیمینگ خود با نام ریزر فون 2 پرده برداشت و تلاش کرد تا با در نظر گرفتن امکانات جذابی همچون نمایشگر 120 هرتز، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کند. اگرچه موبایل مخصوص بازی ریزر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و با امکانات فراوانی ارائه می‌شود، اما هواوی با معرفی گوشی میت 20 ایکس می‌خواهد نبض این بازار را هم در دست گیرد.

در ادامه، مشخصات میت 20 ایکس و ریزر فون 2 را به عنوان جدیدترین گوشی های گیمینگ موجود، زیر ذره‌بین خواهیم برد.

جدول مشخصات میت 20 ایکس و ریزر فون 2

مشخصات میت 20 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این ریزفون چرا اینقدر بدشکله

  2. ریز فون فقط رمش بالاتره