نتایج تست دوربین اس 10 پلاس در DXOMARK منتشر شد؛ مساوی با میت ۲۰ پرو!

نتایج تست دوربین اس 10 پلاس در DXOMARK منتشر شد؛ مساوی با میت ۲۰ پرو!

سایت DXOMARK به تازگی نتایج مربوط به بررسی دوربین گلکسی اس ۱۰ پلاس (SAMSUNG S10+) را آپدیت کرده است و حالا طبق آخرین نتایج این گوشی موفق به کسب امتیاز ۱۰۹ در تست‌های معتبر DXOMARK شده است.

دوربین گلکسی اس ده پلاس موفق به کسب ۱۱۴ امتیاز در بخش عکاسی و ۹۷ امتیاز در بخش فیلمبرداری شده است. اینها دقیقا همان امتیازاتی هستند که هواوی میت ۲۰ پرو چندی پیش موفق به کسب آنها شده بود و از آن زمان تاکنون در صدر لیست قرار گرفته است. البته گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ با کسب امتیاز بالاتر در بخش سلفی موفق به شکست پرچمدار هواوی و دیگر گوشی های گران قیمت جهان شده است.

نتایج تست دوربین اس 10 پلاس در DXOMARK منتشر شد؛ مساوی با میت ۲۰ پرو!

بررسی دوربین‌های سلفی مدتی است که به آزمون‌های وب‌سایت DXOMARK اضافه شده‌اند و شاید بسیاری از کاربران از آن خبر نداشته باشند. اما همانطور که در تصویر می‌بینید مدل بزرگ‌تر پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ امتیاز ۹۶ را برای دوربین سلفی کسب کرده است که بالاترین رقم در دنیای موبایل محسوب می‌شود. هواوی میت ۲۰ پرو در این بخش امتیاز ۷۵ را ثبت کرده بود. در مقایسه با گوشی شیائومی می ۹ که آن هم چندی پیش و قبل از نمایشگاه MWC 2019 بارسون معرفی شده بود، گلکسی اس 10 پلاس در مجموع، ۲ امتیاز بیشتر کسب کرده است. اما در بخش فیلمبرداری همچنان پرچمدار شیائومی است که در صدر لیست قرار می‌گیرد.

برای اولین بار سامسونگ در پرچمدار جدید خود از سیستم دوربین های سه گانه بر روی پنل پشتی گلکسی اس ۱۰ پلاس استفاده کرده است و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه عریض برای تصویربرداری اصلی با گشودگی دیافراگم متغیر F1.5/2.4 و سیستم تثبیت اپتیکال تصاویر، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض جدید با زاویه دید ۱۲۳ درجه و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو با قابلیت تصویر اپتیکال تصاویر و زوم اپتیکال دو مرحله‌ای ساختمان آن را تشکیل می‌دهند.

نتایج تست دوربین اس 10 پلاس در DXOMARK منتشر شد؛ مساوی با میت ۲۰ پرو!

خانواده جدید گوشی ‌های سامسونگ شامل گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس، اس ۱۰ ای و مدل اس ۱۰ فایو جی از روز بیست و هشتم فوریه (۹ اسفند) در کشور چین عرضه خواهند شد. این دیوایس‌های جدید در کشور چین برای مدل اس ۱۰ پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی حدود ۱۰۸۶ دلار، برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگ ظرفیت داخلی حدود ۱۳۴۰ دلار و برای مدلی که یک ترابایت ظرفیت داخلی دارد، حدود ۱۷۸۶ دلار قیمت‌گذاری شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. منتظره نوت ده هستم که بیاد بخرم از نوته ده انتظار دارم که صدوبیستا امتیاز بگیره برایه دوربینش ببین اون چه هیولایی هست دیگه

  2. به حق چیزای نشنیده و ندیده