نظرسنجی: ال‌جی جی ۵ یا سامسونگ گلکسی اس ۷، منتظر رونمایی از کدام یک هستید

درود بر شما گجتی‌های عزیز. تقریبا چند هفته مانده به رویداد بزرگ MWC 2016 که در بارسلونا برگزار خواهد شد. ما هم مثل شما منتظر رونمایی از محصولات جدید و پرچم‌داران آینده‌ی کمپانی‌ها هستیم. اما می‌‌خواهیم بدانیم کدام یک چشم انتظار بیشتری دارد: ال‌جی جی ۵ یا سامسونگ گلکسی S7. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در مورد هر دو گوشی تقریبا شایعات و اخبار زیادی منتشر شده است، مخصوصا گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) که از لو رفتن پرزنتیشن آن تا زمان احتمالی عرضه‌ی آن در اروپا و آمریکا تیتر خبرگزاری‌ها بود. البته اخباری در مورد ال‌جی جی ۵ نیز منتشر می‌شد تا بتوان از مشخصات دوربین دوگانه‌ی عقب گوشی و طرح‌های زیبای آن لذت برد.

سامسونگ گلکسی اس ۷ ( Samsung Galaxy S7 )

همانطور که در ابتدا گفتم در مورد این گوشی شایعات زیادی وجود دارد که می‌توان از دوربین عقب آن شروع کرد. بنابر گزارشات در عقب گلکسی S7 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی BRITECELL استفاده شده که تنها ۰.۸ میلی‌متر برآمدگی خواهد داشت.

در مورد مشخصات سخت افزاری نیز گفته شده است که این گوشی در بازار چین و آمریکا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و در دیگر نقاط جهان، با چیپست Exynos 8890 عرضه می‌گردد. همچنین قرار است گلکسی جدید دارای یک صفحه‌ی ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p، و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم باشد.

گلکسی S7

در مورد تراشه‌ها فقط باید به یک نکته اشاره کنم که Exynos 8890 به راحتی اسنپدراگون ۸۲۰ را شکست داد.

ال‌جی جی ۵ ( LG G5 )

در طرف دیگر میدان، ال‌جی G5 قرار دارد که احتمالا از یک دوربین دوگانه در پشت خود استفاده خواهد کرد. با این حساب، در پشت گوشی از ترکیب دو ماژول ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

همچنین گفته شده که باتری قابل تعویض به این گوشی باز خواهد گشت که صد در صد برای طرفداران، اقدامی خوشایند خواهد بود. همچنین گفته شده که در این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم، و صفحه نمایش ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده خواهد شد.

تصاویر قاب ال‌جی جی ۵ مشخصات ظاهری دوربین عقب آن را نشان می‌دهد ۱۲

رای گیری :

باید ذکر کنم که هر دو گوشی قرار است در دوم اسفند، ۲۱ فوریه در رویداد MWC 2016 رونمایی شوند. اما سوال اینجاست که شما کاربران گجتی چشم انتظار کدام یک از این دو گوشی هستید؟ البته اگر منتظر گوشی دیگری هستید می‌توانید نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان قرار دهید.

لطفا در رای گیری زیر شرکت کرده و به ما بگویید کدامیک از دو گوشی ال جی جی ۵ و گلکسی اس ۷ سامسونگ ، شما را هیجان زده تر کرده است :

تهیه شده در گجت نیوز