هواوی میت 9 پرو در ایران

فروش هواوی میت 9 پرو در ایران به صورت غیر رسمی و با قیمت بالا

فروش هواوی میت 9 پرو در ایران (Huawei Mate 9 Pro) به صورت غیر رسمی و با قیمت بالا آغاز شده است. این گوشی قدرتمند چینی در آبان سال گذشته معرفی شده بود.

هواوی در آبان سال گذشته، گوشی هوشمند میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro) را رسما در کشور چین رونمایی کرد. میت 9 پرو پس از میت 9 و میت 9 پورش دیزاین (Mate 9 Porsche Design)، سومین عضو این خانواده گران‌قیمت بود. این گوشی از نظر طراحی و مشخصات با مدل میت 9 پورش دیزاین تفاوتی ندارد و تنها دیگر اثری از برند پورش بر روی بدنه گوشی نیست و قیمت آن نیز کمی مقرون به صرفه‌تر شده است.

هواوی میت 9 پرو در ایران

هواوی میت 9 پرو دارای بدنه فلزی و صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD خمیده است. این مدل نیز همانند میت 9 در دو نسخه عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها مجهز به رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت شده و دیگری نیز از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد. از نظر سایر مشخصات، هیچ تفاوتی بین این دو نسخه وجود ندارد.

چیپست 64 بیتی کایرین 960 به همراه پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 در دل این گوشی قدرتمند جای گرفته‌اند. همچنین دوربین دوگانه شامل سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی گوشی قرار گرفته و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای عکس‌های سلفی تعبیه شده است. از دیگر مشخصات هواوی Mate 9 Pro می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع نسخه 3.0، سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 اشاره کرد. این گوشی قدرتمند با قیمت 687 دلار برای نسخه حاوی رم 4 گیگابایتی و قیمت 775 دلار برای نسخه حاوی رم 6 گیگابایتی به فروش می‌رسد.

هواوی میت 9 پرو در ایران

قیمت هواوی میت 9 پرو در ایران

اما در حالی که مدل‌های میت 9 و میت 9 پورش دیزاین از چند ماه پیش به صورت رسمی و همراه با گارانتی وارد بازار کشورمان شده‌اند، تاکنون خبری از عرضه رسمی گوشی هواوی میت 9 پرو در ایران نبوده‌ایم. این گوشی قدرتمند چینی به تازگی به صورت غیر رسمی و با قیمت بالا در بازار فروخته می‌شود. گفته می‌شود که هواوی میت 9 پرو با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه و از طریق برخی فروشندگان شهر بانه وارد کشور شده است.

در حال حاضر نسخه حاوی رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی هواوی میت 9 پرو در ایران با رنگ‌های طلایی، سفید و مشکی به قیمت 3 میلیون تا 3 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میت 9 فلت رنگ قهوه ایی یه گوشی شیک / کلاسیک و دیپلماته ولی این نسخه ی اج چون شبیه سامسونگ سری اج هست اصلاً ارزش چنین مبلغی رو نداره

    • در جریان باش که همه دیگه از طراحی زیبا و با کلاس اج سامسونگ کپی میکنن…شما هم که صددرصد بودجه خرید محصولات سامسونگ رو نداری داری از حرصت حرف میزنی