لپ تاپ های معرفی شده ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2017

تمامی لپ تاپ های معرفی شده ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2017

در این مقاله قصد داریم به معرفی تمامی لپ تاپ های معرفی شده ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 (Computex 2017) شامل نسل جدید لپ تاپ های سری ZenBook و VivoBook بپردازیم.

کمپانی ایسوس کنفرانس خبری خود در نمایشگاه تکنولوژی کشور تایوان را به اتمام رساند و این شرکت تایوانی بدون هیچ زرق و برقی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این جا هیچ تبلت و یا ربات خانگی معرفی نشد، آن‌ها تنها از چندین لپ تاپ جدید پرده‌برداری کردند. در ادامه می‌توانید با تمامی لپ تاپ های معرفی شده ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 آشنا شوید.

لپ تاپ های معرفی شده ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2017

ZenBook Flip S

به نقل از جانی شیح رئیس ایسوس، Flip S باریک‌ترین لپ تاپ انعطاف‌پذیر جهان است. ضخامت این دستگاه تنها 10.9 میلی‌متر است که به گفته ایسوس 20 درصد باریک‌تر از مک بوک اپل بوده و وزن آن نیز تنها 1.1 کیلوگرم خواهد بود. بدون شک زن بوک فلیپ اس یکی از بهترین لپ تاپ های معرفی شده ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس لقب خواهد گرفت. غول کامپیوترساز تایوانی ادعا می‌کند عمر باتری 11.5 ساعته در مدل Core i7 زن بوک فلیپ اس قابل ارائه است، اگرچه به صورت دقیق‌تر از اجزای سخت افزاری زیر بدنه آن سخن نگفته است. در اینجا یک درگاه USB C تعبیه شده و یک نمایشگر 13.3 اینچی 4K با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای برای استفاده به عنوان یک تبلت نیز به چشم می‌خورد. قیمت مدل پایه این کامپیوتر مدرن هزار و 99 دلار است.

ZenBook Flip S

ZenBook Pro

یکی از جذاب‌ترین لپ تاپ های معرفی شده ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس  زن بوک Pro بود. زن بوک پرو جدید ظاهرا یک محصول قدرتمند همراه با کارت گرافیک Nvidia GTX 1050Ti، یک نمایشگر 15.6 اینچی 4K و پردازنده سری اچ Core i7 در بدنه‌ای به ضخامت 18.9 میلی‌متر است. ایسوس ادعا می‌کند این لپ تاپ می‌تواند 14 ساعت در هر بار شارژ عمر کند و قیمت پایه آن نیز هزار و 299 دلار خواهد بود.

ZenBook 3 Deluxe

ایسوس،  زن بوک 3 را نام آورترین لپ تاپ سال گذشته نامید و از همین شعار دقیقا برای نسخه دلوکس آن نیز استفاده کرده است. زن بوک 3 دلوکس بزرگتر از نسخه اصلی آن بوده و از یک نمایشگر 14 اینچی با ضخامت 12.9 میلی‌متر بهره می‌برد. 2 درگاه تاندربولت 3، یک پردازنده Core i7، نمایشگری با وضوح 1080p و قیمت پایه هزار و 199 دلار از دیگر جزئیات مربوط به این کامپیوتر زیبا است.

VivoBook S

لپ تاپ های سبک هیچگاه تکرار نمی‌شوند. این شعار شیح در مورد ویوو بوک اس است. یک لپ تاپ 499 دلاری در ضخامت 17.9 میلی‌متر، بدنه‌ای از جنس آلومینیوم به کار رفته در مک بوک پرو، یک پردازنده Core i7 و یک کارت گرافیک Nvidia GTX 940MX در زیر بدنه زیبای آن که همگی نشانگر قدرتی مناسب با قیمتی رقابتی هستند. یک نمایشگر 15 اینچی نیز در قاب جلویی این لپ تاپ نقش بسته است.

VivoBook Pro

ویوو بوک پرو جدید ایسوس، یک دستگاه میان رده است که از یک نمایشگر بسیار باکیفیت 15.6 اینچی 4K، یک پردازنده Core i7 و یک کارت گرافیک GTX 1050 بهره می‌برد. این لپ تاپ با قیمت پایه 799 دلار از تابستان به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*