دوربین گوشی ال جی وی 30

دوربین گوشی ال جی وی 30 رسما معرفی شد؛ با دیافراگم f/1.6 در تاریکی جادو کنید!

ال جی رسما از دیافراگم f/1.6 دوربین گوشی ال جی وی 30 (LG V30) رونمایی کرد. این دوربین دوگانه قادر به تهیه تصاویری شفاف حتی در شرایط نوری کم خواهد بود. ال جی از گوشی جدید خود در شهریور ماه پرده‌برداری خواهد کرد.

بر اساس یک معرفی رسمی از سوی کمپانی ال جی، گوشی ال جی وی 30 پیش رو‌ مجهز به دوربین دوگانه‌ای خواهد بود که حاوی عریض‌ترین دیافراگم به کار رفته بر روی دوربین یک گوشی هوشمند در سراسر جهان هستند. دوربین اصلی آن که در قسمت پشتی جای گرفته حاوی گشودگی f/1.6 است که نسبت به یک لنز f/1.8 اجازه‌ی عبور نور بیشتر (در حدود 25 درصد) را به داخل لنز را می‌دهد. به طور مثال دو گوشی ال جی G6 و ال جی V20 از دیافراگم f/1.8 برخوردار هستند. نتیجه‌ی این گشودگی بیشتر، تصاویری شفاف‌تر حتی در شرایط نوری تاریک می‌شود.

علاوه بر این، لنزهای دوربین گوشی ال جی وی 30 به جای پلاستیک از شیشه استفاده خواهند کرد. به لطف مشخصه‌های این جنس، لنزهای مذکور “Crystal Clear Lens” نام می‌گیرند که می‌توانند رنگ‌های بیشتری را جمع آوری کنند و وفاداری رنگ بهتری را نسبت به پلاستیک به کار رفته بر روی لنز دوربین سایر گوشی‌ها  ارائه کنند.

دوربین گوشی ال جی وی 30

مقایسه لنز‌های شیشه‌ای دوربین LG V30‌ با لنز‌های پلاستیکی

اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند همچنین ادعا می‌کنند که دوربین دوم ال جی وی 30 از یک لنز عریض‌تر استفاده کرده است. از مهم‌ترین محاسن این لنز عریض‌تر می‌توان به کمتر کشیده شدن و غیرطبیعی شدن تصویر در هنگام عکاسی با لنز واید دوربین گوشی اشاره کرد. به طور مثال کمتر تصاویری که با این لنز گرفته می‌شود، شبیه به تصاویر قابل ارائه توسط اکشن کمراهای GoPro است.

قابلیت‌های دوربین گوشی ال جی وی 30

در اینجا ویژگی‌هایی نظیر OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصاویر)، EIS (تثبیت کننده الکترونیکی تصاویر) و فوکوس خودکار لیزری نیز وجود دارد. با تمام این بهبودهای حاصل شده، اندازه ماژول دوربین گوشی ال جی وی 30 در مقایسه با ماژول دوربین ال جی وی 20 حدود 30 درصد کوچکتر شده است. با توجه به تصاویر به بیرون درز پیدا کرده، این کاهش اندازه به جهت عدم وجود برآمدگی لنز در قسمت پشتی گوشی است.

قرار است ال جی تنها یک روز پیش از برگزاری نمایشگاه IFA‌ برلین در 31 آگوست (10 شهریور ماه) از فبلت پرچمدار جدید خود رونمایی کند. به نظر می‌رسد چند هفته پس از معرفی نیز می‌توانیم انتظار عرضه آن به بازارهای جهانی را داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*