رویداد بهاری 2018 شیائومی

چه محصولاتی در رویداد بهاری 2018 شیائومی معرفی می‌شوند؟ از Mi 8 تا Mi Band 3

شیائومی 10 خرداد میزبان یک رویداد خبری بزرگ است. چه انتظاراتی باید از رویداد بهاری 2018 شیائومی داشته باشیم و چه محصولات بزرگی قرداد است به مناسبت هشتمین سالگرد فعالیت این شرکت در بازار موبایل معرفی شود؟

کمپانی شیائومی 31 مه (10 خرداد ماه) میزبان یک رویداد خبری ویژه برای پرده برداری از مهم‌ترین محصولات خود است. به عنوان بخشی از جشن هشتمین سالگرد فعالیت این شرکت در بازار موبایل، آن‌ها قصد دارند از مجموعه‌ای از محصولات شامل یک گوشی پرچمدار را معرفی کنند. اما در مجموع ما باید چه انتظاری از رویداد بهاری 2018 شیائومی داشته باشیم؟

شیائومی می 8

رویداد بهاری 2018 شیائومی

در میان برجسته‌ترین اتفاق‌های این رویداد، گوشی پرچمدار شیائومی بیشتر به چشم می‌خورد. این کمپانی تایید کرده است که نام آن Mi 8 خواهد بود و ایده‌های دست و پا شکسته‌ای نسبت به آنچه که باید از آن انتظار داشته باشیم را نیز ارائه کرده است.

از نظر طراحی، این محصول به روز بوده و ترند فعلی بازار را دنبال خواهد کرد. این بدان معناست که شاهد حضور یک نمایشگر لبه به لبه همراه ناچ بالایی بر روی قاب جلوی آن خواهیم بود. قاب پشتی نیز بی‌تردید از یک ماژول دوربین دوگانه در گوشی چپ بالای خود میزبانی می‌کند. انتظار می‌رود این محصول از یک نمایشگر 6.2 اینچی با وضوح +FHD برابر با 2280×1080 پیکسل و نسبت ابعاد 19:9 بهره‌مند باشد. برخلاف گوشی های اندرویدی اخیر، از آنجایی که این قسمت ناچ از چندین سنسور مختلف میزبانی خواهد کرد، ابعاد آن نیز عریض خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی نخستین گوشی اندرویدی مجهز به سیستم تشخیص چهره سه بعدی، نظیر آیفون ایکس اپل باشد.

اما در زیر قاب شیائومی می 8 شما می‌توانید یک تراشه اسنپدراگون 845 با رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی را بیابید. در اینجا شایعات خبر از عرضه یک نسخه با حافظه 128 گیگابایتی نیز می‌دهند. این دیوایس توسط یک باتری 3300 میلی‌آمپری انرژی خواهد گرفت که از تکنولوژی شارژ سریع 4.0 کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های شیائومی Mi 8 می‌توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت درون صفحه و رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر اندروید 8 اوریو اشاره کرد.

رابط کاربری MIUI 10

رویداد بهاری 2018 شیائومی

صحبت از رابط کاربری شد، لازم به ذکر است که  غول چینی قصد دارد از جدیدترین نسخه رابط کاربری موبایلی خود با نام MIUI 10 در رویداد بهاری 2018 شیائومی پرده برداری کند. یک شایعه به بیرون درز پیدا کرده اخیر نشان می‌دهد که رابط کاربری MIUI 10 المان‌های زیادی را از طراحی اندروید پی گوگل قرض گرفته است. در واقع تصاویر اسکرین شات به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهد که رنگ‌های کلی این رابط نیز از طراحی متریال دیزاین گوگل الگوبرداری کرده است. انتظار می‌رود MIUI 10 از لحاظ ژست‌های حرکتی نیز مشابه اندروید پی عمل کند.

پیش از معرفی رسمی در رویداد بهاری 2018 شیائومی ، این کمپانی به تازگی یک برنامه آزمایشی بسیار محدود برای MIUI 10 را در چین راه اندازی کرده است. برای شرکت در این برنامه، شما باید ثبت نام کنید.

شیائومی می بند 3

رویداد بهاری 2018 شیائومی

رونمایی از سومین نسل مچ بند هوشمند شیائومی در رویداد بهاری 2018 شیائومی رسما تایید شده است. شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) نخستین بار در رویداد معرفی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک توسط لی جون، مدیرعامل شیائومی رویت شد.

سومین نسل گجت پوشیدنی می بند به یک نمایشگر تمام لمسی 2.5D‌ خمیده بدون وجود هرگونه دکمه‌ی فیزیکی مجهز است. کاربران به جای کلیدهای فیزیکی می‌توانند با سوایپ در سراسر صفحه عملیات ناوبری را انجام داده و به فعالیت‌های مختلف بپردازند.

سایر انتظارها از رویداد بهاری 2018 شیائومی

در اینجا شایعاتی از دیگر محصولات شیائومی نیز به گوش می‌رسد، اما نمی‌توان به طور قطع در مورد آن‌ها اشاره کرد. به طور مثال در این میان می‌توان به رونمایی از یک گوشی میان رده رو به بالا به نام شیائومی می نوت 5 (Xiaomi Mi Note 5) اشاره کرد.

دیگر گزارش‌ها خبر از احتمال ملاقات با فبلت شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) را می‌دهد. مدیرعامل شیائومی عنوان کرده است که می مکس 3 هنوز به طور کامل آماده نیست و شاید باید تا چند مدت دیگر منتظر آن بمانیم. اما گزارش‌ها خبر از پرده برداری نسخه اولیه آن در رویداد بهاری 2018 شیائومی می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. منتظر شیائومی می 8 هستم