مشخصات فنی شیائومی می 8

مشخصات فنی شیائومی می 8 یک هفته پیش از معرفی به طو کامل لو رفت

مشخصات فنی شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) به طور کامل افشا شد. گوشی ویژه هشتمین سالگرد عرضه تلفن های هوشمند شیائومی در بازار همراه رابط کاربری MIUI 10 هفته‌ی آینده معرفی خواهد شد.

شیائومی قصد دارد پنجشنبه 10 خرداد ماه طی یک رویداد خبری ویژه از گوشی جدید شیائومی می 8 همراه با رابط کاربری جدید شیائومی MIUI 10 پرده برداری کند. ما هم اکنون به لطف تصاویر مختلف لو رفته از این گوشی، با چهره‌ی آن آشنا هستیم. حال تصویر جدیدی به انتشار رسیده که مشخصات فنی شیائومی می 8 را افشا می‌کند.

مشخصات فنی شیائومی می 8

این تصویر که به طور کامل مشخصات فنی شیائومی می 8 را نشان می‌دهد، خبر از حضور یک نمایشگر 6.2 اینچی با وضوح +Full HD برابر با 1080×2280 پیکسل بر روی قاب جلویی آن می‌دهد. شایعات عنوان می‌کنند این نمایشگر با طراحی ناچ بوده و از ابعاد 18:9 برخوردار است. همچنین به صورت یپشفرض اندروید 8.1 اوریو بر روی آن نصب خواهد بود.

مشخصات فنی شیائومی می 8

این گوشی از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت خواهد گرفت. این تراشه با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی همراه بوده و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده خواهد داشت.

این تصویر همچنین نشان می‌دهد که دوربین سلفی شیائومی Mi 8 از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برخوردار است. دوربین دوگانه پشتی گوشی نیز شامل یک سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 با همراهی دوربین ثانویه 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. ضخامت دیوایس تنها 7 میلی‌متر بوده و وزن آن 172 گرم است. اگر چه تصویر فوق توسط خود شرکت شیائومی تایید نشده است و می‌تواند شایعه‌ای بیش نباشد.

شیائومی ادعا کرده است که گوشی Mi 8 یک گوشی هوشمند فراتر از انتظارات خواهد بود. این نشان می‌دهد که پرچمدار جدید آن‌ها می‌تواند شامل برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌ای باشد که دیگر گوشی های بازار فاقد آن هستند. همچنین سازنده چینی گوشی های هوشمند تایید کرده است که این محصول، محصول ویژه هشتمین سالگرد عرضه گوشی های شیائومی در بازار خواهد بود. می 8 گفته می‌شود نخستین گوشی اندرویدی مجهز به سیستم تشخیص چهره 3 بعدی فعال خواهد بود. علاوه بر آن، شما می‌توانید یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را نیز در این گوشی در اختیار داشته باشید. می 8 نخستین گوشی برند شیائومی با نمایشگر OLED خواهد بود.

برخی شایعات ادعا می‌کنند که شیائومی یک نسخه‌ی دارای رم 8 گیگابایتی از می 8 را نیز عرضه خواهد کرد. گزارش‌های پیشین ادعا می‌کردند قیمت نسخه 6 گیگابایتی می 8 چیزی در حدود 439 دلار و نسخه‌ی 8 گیگابایتی آن 500 دلار است. حال در یک گزارش جدید، قیمت مدل پایه آن 469 دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. مثل همیشه مزخرف

  2. اینم که رمش شیشه
    قرار بود هشت باشه که

  3. ولی 200 دلار ده برارب اس 9 بهتره
    و نصف اونه عالیه

  4. پس نسخه قوی ترش لو نرفته هنوز