پوشش زنده مراسم معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ

پوشش زنده مراسم معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ

امشب سامسونگ نسل جدید پرچم‌داران سری نوت خود را معرفی می‌کند. بامداد پنجشنبه ساعت 00:30 دقیقه، با پوشش زنده مراسم معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ همراه گجت نیوز باشید.

00:30 بامداد پنجشنبه 17 مرداد ماه، سامسونگ میزبان یک رویداد خبری بزرگ در نیویورک آمریکا است و در آن قصد دارد از گوشی‌های جدید سری نوت 10 خود رونمایی کند. گجت نیوز نیز طبق روال همیشه، قصد دارد به پوشش زنده مراسم معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ بپردازد.

ما همیشه عادت کرده بودیم هر سال یک گوشی از خانواده گلکسی نوت معرفی شود، اما امسال ظاهرا غول کره‌ای رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و قصد دارد همانند خانواده گلکسی اس خود، یک مدل پلاس را نیز در کنار مدل معمولی نوت جدید خود معرفی کند.

خانواده سامسونگ گلکسی نوت 10

پوشش زنده مراسم معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ

از زمان رونمایی اولین گوشی سری نوت در حدود ده سال پیش، سامسونگ همواره این محصولات را به استثنای یک سال، در یک مدل عرضه کرده است. در سال 2014، بزرگترین گوشی‌ساز دنیا، در کنار گوشی گلکسی نوت 4، گلکسی نوت اج را نیز رونمایی کرد. امسال قرار است اتفاق مشابهی رخ دهد و گوشی سری Note مجددا در دو مدل عرضه شود. البته با در نظر گرفتن مدل 5G، در نهایت شاهد سه گوشی هوشمند از خانواده گلکسی نوت 10 خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی نوت 10 به عنوان مدل پایه از یک نمایشگر Dynamic AMOLED دارای اندازه 6.3 اینچ بهره خواهد برد. نه تنها نمایشگر در مقایسه با سامسونگ گلکسی نوت 9 به اندازه 0.1 اینچ کوچکتر شده است، بلکه به خاطر بهبود زیاد طراحی بدون حاشیه، گوشی سری نوت امسال به مراتب خوش دست‌تر از محصولات دو سال اخیر خواهد بود.

رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس از سبک طراحی کاملا متفاوت آن‌ها خبر می‌دهد. استفاده از حفره روی نمایشگر به عنوان سبک طراحی محبوب این شرکت در سال 2019، به سامسونگ اجازه داده حاشیه‌های بالای صفحه نمایش را حذف کند. دوربین سلفی، درست در میانه لبه بالایی نمایشگر قرار دارد.

از زمان رونمایی گلکسی نوت 4 در سال 2014، کوآد اچ‌دی، رزولوشن صفحه نمایش گوشی های سری Note سامسونگ بوده است، اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده تا امروز، ممکن است رزولوشن گلکسی نوت 10 به عنوان مدل پایه خانواده Galaxy Note 10 به فول اچ‌دی پلاس کاهش پیدا کند. البته این موضوع سبب نمی‌شود گلکسی نوت ۱۰ را با گلکسی اس 10 ای مقایسه کنیم. اعلام قیمت گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ نشان می‌دهد کاهش رزولوشن، تاثیر چندانی در کاهش قیمت محصول نداشته است.

سامسونگ گلکسی نوت 10

مشخصات سخت افزاری محصولات سری S و Note رونمایی شده در هر سال، همواره ثابت بوده است، اما امسال، مغز متفکر دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 متفاوت خواهد بود؛ برخلاف تمامی پرچمداران رونمایی شده تا امروز در سال 2019، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس فاقد تراشه‌ای 7 نانومتری هستند، چرا که اگزینوس 9820 به عنوان مغز متفکر آن‌ها از ساختار 8 نانومتری بهره می‌برد. حال اگزینوس 9825 به عنوان اولین تراشه 7 نانومتری سامسونگ، مغز متفکر گلکسی نوت 10 خواهد بود. این تراشه مخصوص نسخه بازارهای سراسر دنیا به جز چین و آمریکا است. گوشی های عرضه شده در دو کشور نام برده، به یکی از دو تراشه اسنپدراگون 855 یا اسنپدراگون 855 پلاس مجهز خواهند شد. حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی داخلی در نسخه پایه به ترتیب 8 گیگابایت و 256 گیگابایت است.

سامسونگ گلکسی نوت 10

دوربین سه گانه به کار رفته در گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس مجددا تکرار خواهد شد. مشخصات فنی نام برده درباره سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس نیز صدق می‌کنند، با این تفاوت که نسخه‌ای مجهز به 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت ظرفیت داخلی برای آن در راه است. همچنین ابعاد نمایشگر به 6.8 اینچ رسیده و رزولوشن آن کوآد اچ‌دی است.

قلم SPen سامسونگ گلکسی نوت 10 را از یاد نبرید!

سامسونگ سال به سال قابلیت‌های بیشتری به قلم مخصوص محصولات سری نوت می‌افزاید. هر چه باشد این قلم، اصلی‌ترین تفاوت بین گوشی های سری S و Note به شمار می‌رود. یکی از ویژگی‌های مهم افزوده شده به قلم مخصوص گوشی گلکسی نوت 9 در سال 2018، امکان استفاده از آن به عنوان کنترلر از راه دور بود. انتظار می‌رود امسال، امکان صدور فرمان به گوشی با استفاده از قلم SPen از طریق ژست‌های حرکتی (بدون لمس نمایشگر) از جمله قابلیت‌های جدید آن باشد. معرفی یک سری قابلیت جدید برای قلم SPen تبلت گلکسی تب اس 6 مهر تاییدی بر این ادعا است.

به هر ترتیب امشب همه چیز مشخص می‌شود و می‌توانیم اطلاعات کاملی از دو گوشی جدید سامسونگ را در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است که گجت نیوز علاوه بر پوشش زنده مراسم رونمایی از Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10 Plus، تمام اخبار و حواشی مربوط به این دو گوشی را نیز تحت پوشش خبری خود قرار خواهد داد؛ ما را دنبال کنید.

پخش زنده مراسم معرفی گلکسی نوت 10

آخرین اخبار سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. کولاک کردین دمتون گرم خسته نباشید

  2. پوشش عالی بود دمتون گرم و خسته نباشید

  3. گوشی رو دستش بلند نیمشه

  4. تصویر خ به ولی صدا مدام حالت فریز شده داره

  5. اخه این چه وضع مملکته ؟؟:((

  6. به لطف قلمش خیلی شاخ تر از سری اس هست

  7. دمتون گرم به شدت منتظریم

  8. این دقیقا چطور حساب شده؟؟؟؟

  9. چطور رزولشین کاهش داشته قیمت همونه ؟