ایسوس کروم بوک فلیپ C436

ایسوس کروم بوک فلیپ C436 از پردازنده نسل دهم اینتل استفاده می‌کند

ایسوس کروم بوک فلیپ C436 به زودی به بازار عرضه می‌شود. این کروم بوک جدید ایسوس از پردازنده نسل دهم اینتل و حداکثر 16 گیگابایت رم بهره می‌برد.

طی چند سال گذشته، لپ تاپ‌های چندمنظوره ایسوس کروم بوک فلیپ جزو بهترین کروم بوک‌های بازار بوده‌اند و به فروش خوبی هم دست پیدا کرده‌اند. در حالی که هنوز یک سال نشده که شرکت ایسوس، کروم بوک فلیپ سی 434 (Asus Chromebook Flip C434) را عرضه کرد، حالا آنها با مدل C436 دوباره به بازار بازگشته‌اند. ما هنوز نمی‌دانیم که این کروم بوک جدید با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شود، اما با توجه به سابقه درخشان ایسوس در ساخت کروم بوک‌ها، به شدت منتظر عرضه رسمی این مدل هستیم.

برخی ویژگی‌های ایسوس کروم بوک فلیپ C436

مانند مدل‌های قبلی، ایسوس کروم بوک فلیپ C436 دارای لولای 360 درجه است؛ این بدان معناست که شما می‌توانید از این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ، تبلت یا در حالت ایستاده برای تماشای فیلم استفاده کنید. ایسوس هنوز اعلام نکرده که صفحه نمایش این کروم بوک جدید چقدر بزرگ است، اما این نمایشگر همان حاشیه‌های بسیار نازک مدل 2019 را دارد. ایسوس همچنین از شاسی فلزی استفاده می‌کند که باعث شده آخرین کروم بوک فلیپ، یک دستگاه مقاوم و باکیفیت باشد.

ایسوس کروم بوک فلیپ سی 436 از پردازنده‌های نسل دهم اینتل (حداکثر Core i7) و حداکثر 16 گیگابایت رم بهره می‌برد و با وای فای 6 سازگار است. این مدل همچنین شامل حسگر اثر انگشت و سیستم بلندگوی چهار منظوره جدید می‌شود که طبق ادعای ایسوس، برای هر پیکربندی و تنظیماتی که از کروم بوک فلیپ خود استفاده می‌کنید، صدای بهتری را ارائه می‌دهد. تاچ اسکرین یا صفحه لمسی دارای استاندارد جهانی USI Stylus گوگل است و بنابراین می‌تواند با انواع قلم‌های مختلف کار کند.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد کروم بوک جدید ایسوس منتشر نشده و مشخصات دقیق‌تر و قیمت این دستگاه را نمی‌دانیم، اما امیدواریم در طول نمایشگاه CES 2020 بتوانیم اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنیم. احتمالا کروم بوک فلیپ C436 تا پایان ماه مارس 2020 به بازار عرضه می‌شود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام این دیگه چیه دقیقا لبتابه یا تبلت