ساعت هوشمند جدید Withings

ساعت هوشمند جدید Withings معرفی شد؛ ابزار کاملی برای پایش سلامت

ساعت هوشمند جدید Withings در راستای محصولات هوشمند سری Steel HR، به نام Withings ScanWatch معرفی شد. این محصول از دو تکنوۀوزی پایش وضعیت سلامت بهره‌مند است.

ساعت هوشمند جدید Withings خط جدیدی از محصولات این شرکت به حساب می‌آید. این محصول به صورت همزمان از دو نوع تکنولوژی پایش برخوردار است. از نظر طراحی، سری جدید از همان سبک ساعت‌های Steel HR پیروی می‌کند و اصلی‌ترین تفاوت‌های نسل جدید اسمارت واچ این کمپانی، در داخل آن نهفته است.

این ساعت هوشمند از دو نوع تکنولوژی پایش استفاده می‌کند که شامل سنسور ECG برای تشخیص وضعیت قلبی از جمله فیبریلاسیون دهلیزی و سنسور دیگری برای سنجش سطح اکسیژن خون در هنگام خواب می‌شود.

سنسور ECG موجود در ساعت هوشمند جدید Withings ، وضعیت قلبی کاربر را به صورت لحظه‌ای تحت پایش قرار می‌دهد به این طریق احتمال حملات قلبی کاسته شده بیمار را از حالت اورژانسی در امان نگه می‌دارد.

ساعت هوشمند جدید Withingsدر کنار سنسور ECG، خوشبختانه Withings در استفاده از سنسور ضربان قلب نوری خساست نکرده و با این وجود، امکان پیگیری مداوم ضربان قلب برای کاربر وجود دارد. سنسور SpO2 نیز برای پایش سطح اکسیژن در هنگام خواب تعبیه شده است تا متوجه شوید که آیا در زمان خواب اکسیژن کافی را دریافت می‌کند یا خیر.

طبیعتا ساعت هوشمند ScanWatch با اپلیکیشن Health Mate و سایر محصولات اکوسیستم سلامت این شرکت سازگار است. باتری این ساعت قادر است با یک بار شارژ به مدت 30 روز مصرف دستگاه را تامین کند. این محصول همچنین ضد آب است و قابلیت پایش سلامتی در زمان شنا نیز برای کاربر مهیا شده است.

ساعت هوشمند جدید Withings در مدل 38 میلی‌متر قیمتی برابر 249 دلار (249 یورو / 229 پوند) دارد و  مدل 42 میلی‌متر نیز 299 دلار (299 یورو / 279 پوند) قیمت‌گذاری شده است. پیش بینی می‌شود این محصول پیش از دریافت تاییدیه‌های لازم از جمله FDA، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار شود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*