کامپیوتر گیمینگ NUC

اینتل از کامپیوتر گیمینگ NUC جدید رونمایی کرد

اینتل از کامپیوتر گیمینگ NUC جدید خود رونمای کرد. این محصول جدیدترین کامپیوتر کوچک اینتل معروف به NUC است که به نمایشگاه CES 2020 آمده است.

کامپیوتر گیمینگ NUC (واحد پردازش آینده) اینتل، جدیدترین محصول این شرکت است که به راحتی می‌توان پردازنده مرکزی، واحد پردازشگر گرافیکی، رم و فضای ذخیره‌سازی آن را ارتقا داد. کامپیوتر کوچک جدید اینتل Ghost Canyon نام دارد.

این NUC جدید، ابعاد کوچک‌تری نسبت به محصولات مشابه دارد که قبلا دیده بودیم. این NUC اینتل به اندازه‌‌ی کافی فضا دارد تا بتواند کارت گرافیک کامپیوتر‌های معمولی را در خود جا دهد. این محصول برای گیمر‌هایی که خواستار عملکرد مناسب هستند، می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

کامپیوتر گیمینگ NUC

NUC جدید از پردازنده نسل نهم اینتل (Core i5 تا Core i9) پشتبانی می‌کند. NUC قبلی اینتل که در نمایشگاه CES دو سال پیش معرفی شد، یک دستگاه کوچک و قدرتمند بود، اما قابلیت ارتقا نداشت. در محصول جدید این شرکت شاهد قابلیتی به نام Compute Element هستیم که امکان ارتقا پردازنده با تعویض قسمتی از مادربرد و پورت های I/O را فراهم آورده است.

در حالی که قطعا شاهد قیمت بیش‌تری نسبت به کامپیوتر‌های معمولی خواهیم بود اما این محصول می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای گیمر‌هایی باشد که به دنبال تجهزیات قدرتمندی در ابعاد یک کنسول هستند. جزئیات بیشتر این محصول در اواخر هفته منتشر خواهد شد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*