گوشی های TCL 10

گوشی های TCL 10 با دوربین چهارگانه و فناوری 5G معرفی شدند

گوشی های TCL 10 با رویکردی متفاوت نسبت به دیگر گوشی‌های این شرکت در CES 2020 معرفی شدند. هر سه عضو این خانواده که TCL 10 5G و TCL 10 Pro و TCL 10L نام دارند،‌ به دوربین چهارگانه پشتی مجهز هستند.

در کنار گوشی‌های ارزان قیمت آلکاتل، شرکت تی سی ال به تازگی گوشی‌هایی با برند خودش را عرضه می‌کند که در جایگاه گران قیمت‌ترها قرار می‌گیرند. گوشی های TCL 10 که شامل سه عضو به نام‌های TCL 10 5G و TCL 10 Pro و TCL 10L می‌شوند، جدیدترین محصولات این شرکت چینی است که در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس از آن‌ها رونمایی شد. این محصولات در سه ماهه دوم سال جاری روانه‌ی بازار خواهند شد.

شان لی، مدیر محصول جهانی شرکت TCL در این باره می‌گوید:

گوشی‌های هوشمند و دیوایس‌های موبایلی برند TCL ما به کانون مهمی برای گسترش اکوسیستم TCL تبدیل شده‌اند و محصولات قدرتمند امسال عرضه خواهند شد. ما احساس می‌کنیم که TCL به خوبی آماده‌ی رقابت در هر بازاری در سراسر جهان شده است.

این محصولات همگی از نمایشگر ساخت TCL SCOT (شرکت تابعه TCL) و فناوری بهینه‌سازی نمایشگر NXTVISION خود همین شرکت بهره می‌برند. در حالی که دو مدل 10 5G‌ و 10L از نمایشگر مسطحی استفاده می‌کنند، مدل 10 Pro دارای یک نمایشگر AMOLED با لبه‌هایی منحنی است.

TCL 10 5G

گوشی های TCL 10

TCL 10 5G نخستین گوشی 5G این برند چینی است و به یکی از جدیدترین تراشه‌های سری 7 اسنپدراگون شرکت کوالکام (احتمالاً اسنپدراگون 765 جی) تجهیز می‌شود. یک نمایشگر بزرگ با حفره‌ روی آن در جلوی قاب حضور دارد، در حالی که قاب پشتی آن شیشه‌ای بوده و یک اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی گنجانده شده است. درست مانند دو عضو دیگر گوشی های TCL 10 روی پشت قاب این گوشی دوربین چهارگانه با همراهی ماژول فلاش LED دوگانه حضور دارد.

ما جزئیات مربوط به این دوربین‌ها را نمی‌دانیم. فقط این را می‌دانیم که دوربین اصلی آن یک سنسور 64 مگاپیکسلی است.

TCL 10 Pro

گوشی های TCL 10

TCL 10 Pro ظاهری شبیه به مدل قبل دارد، اما مهم‌ترین تفاوتش نمایشگر آن است. آن از یک نمایشگر AMOLED منحنی با حفره روی صفحه برای میزبانی از دوربین سلفی است. به جای طراحی هولوگرافیک منعکس کننده، قاب پشتی آن از الگوی درخشانی همچون وان پلاس 7 پرو بهره می‌برد.

تی سی ال 10 پرو دارای دو ماژول LED تکی است. دوربین اصلی آن مشابه مدل 5G بوده که سه دوربین دیگر نیز آن را همراهی می‌کنند؛ اما برخلاف آن از یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه استفاده می کند.

TCL 10L

گوشی های TCL 10

و در انتها مدل تی سی ال 10 ال حضور دارد. این گوشی به دوربین چهارگانه پشتی با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی خود مجهز شده است. درست مانند 10 5G، این دیوایس نیز از یک حفره روی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره‌مند بوده و قاب پشتی آن شیشه‌ای با انعکاس مورب نور است.

در حال حاضر TCL جزئیات زیادی را از اعضای این خانواده در اختیار ما قرار نداده است، اما انتظار می‌رود در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2020) بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :