دوربین امنیتی نورافکن آرلو (Arlo) به صورت بیسیم هرجایی نصب می‌شود

شرکت آرلو (Arlo) در جریان نمایشگاه CES 2020، از دوربین امنیتی جدید خود رونمایی کرد. دوربین امنیتی نورافکن آرلو قرار است کاملا بی‌سیم باشد و می‌توانید جای آن را به دلخواه تغییر دهید.

اگر از طرفداران دوربین‌های امنیتی نورافکن (Floodlight cameras) هستید، دوربین امنیتی نورافکن آرلو با ویژگی‌های تازه‌اش، قرار است بهترین گزینه ممکن باشد.

دوربین‌های امنیتی نورافکن به دلیل کیفیت و روشنایی بالایی که دارند، معمولا بهترین گزینه برای نظارت و جلوگیری از سرقت به حساب می‌آیند اما این دوربین‌ها معمولا نیاز به نصب و سیم‌کشی دارند (همانند مدل‌های رینگ). اما شرکت آرلو حالا با محصول بهتری وارد میدان شده است. دوربین نورافکن Arlo Pro 3 قرار است یکی از بهترین دوربین‌های امنیتی وایرلس بازار باشد و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی، آن‌ را در هر جایی نصب کنید. تنها مشکل این است که هرازگاهی باید باطری آن را شارژ شود.

طبق وعده شرکت سازنده، این دوربین ویژگی‌های بهتری را نسبت به اکثر دوربین‌های نورافکن ارائه خواهد داد. برای مثال، Arlo Pro 3 می‌تواند تصاویر را با کیفیت 2K همراه با فناوری HDR ضبط کند که باعث می‌شود همه چیز را به واضح‌ترین شکل ممکن ببینید. هنگامی که تصاویر سیاه و سفید در شب، برای شما به اندازه کافی کارآمد نبودند، می‌توانید از حالت دید در شب (Night Vision) اختصاصی دوربین کمک بگیرید که کیفیت قابل توجهی دارد. شما می‌توانید انتظار روشنایی خارق العاده‌ای را داشته باشید و با تشکر از حسگر نور محیطی، تصاویر با نور محیط تنظیم می‌شوند تا کاملا واضح باشند. همچنین به کمک ویژگی Two-way audio، شما می‌توانید از طریق دوربین صحبت کرده و حرف‌های طرف مقابل را نیز شنود کنید.

دوربین امنیتی نورافکن آرلو هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما قرار است در فصل بهار با قیمت رقابتی 250 دلار، به بازار وارد شود. مطابق معمول این نوع دوربین‌ها، برای بهترین استفاده، باید حق اشتراک آن را تهیه کنید. شما تا 3 ماه می‌توانید از سیستم Arlo Smart به صورت رایگان استفاده کنید، همچنین ویدیوها تا 30 روز بر روی فضای ابری ضبط و نگهداری می‌شوند. پس از آن، برای استفاده از تمامی امکانات، باید 3 دلار در ازای هر دوربین (تا سقف 10 دلار برای 5 دوربین) به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*