ساعت هوشمند On Fadelite دیزل

ساعت هوشمند On Fadelite دیزل با کیس نیمه شفاف و ابعاد کوچک‌تر معرفی شد

برند زیرمجموعه فسیل، دیزل از ساعت هوشمند جدید خود در نمایشگاه CES رونمایی کرد. این گجت، Diesel On Fadelite نام دارد و با ور او اس کار می‌کند.

دیزل آن فیدلایت یک اسمارت واچ زنانه-مردانه با کیس نیمه ‌شفاف در چهار رنگ مختلف است. همچنین بند‌های شفافی دارد که متناسب با رنگ‌بندی آن هستند. در قیاس با مدل Full Guard 2.5 و بقیه ساعت‌های هوشمند دیزل؛ کیس 43 میلی‌متری On Fadelite خیلی کوچک‌ به نظر می‌رسد؛ هرچند که باز هم از محصولات سایر برندها بزرگ‌تر است.

مشخصات ساعت هوشمند On Fadelite دیزل

از لحاظ سخت افزاری، شباهت‌های زیادی با ساعت‌های جدید فسیل دیده می‌شود؛ از جمله تراشه اسنپدراگون Wear 3100، یک اسپیکر، GPS، قابلیت سنجش ضربان قلب و NFC برای سیستم پرداخت گوگل. درباره ویژگی‌های نرم افزاری این گجت باید به وجود اپلیکیشن Spotify به صورت پیش‎فرض، weather tile و فیس واچ Globe اشاره کنیم که دو منطقه زمانی اضافه را نمایش می‌دهد.

این نخستین ساعت هوشمند دیزل نیست که با Wear OS کار می‌کند؛ چرا که پیش‌تر مدل‌هایی مانند Axial و Full Guard 2.5 را نیز با این سیستم عامل عرضه کرده بود. خود فسیل هم با ور او اس بیگانه نیست؛ اما برخی هستند که این پلتفرم گوگل را بیش از حد راکد می‌دانند؛ تا جایی آن را به عنوان بدترین تکنولوژی سال 2019 انتخاب کردند.

به هر حال، قیمت ساعت هوشمند On Fadelite معادل 275 دلار است و دیزل آن را از ماه مارس وارد بازار خواهد کرد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*