تصفیه کننده آب خانگی Hydraloop

تصفیه کننده آب خانگی Hydraloops به کره زمین و جیب شما کمک می‌کند!

تصفیه کننده آب خانگی Hydraloops که در نمایشگاه CES 2020 معرفی شده، به شما کمک می‌کند سالانه تا 20 هزار گالن آب کمتر مصرف کنید. این کار علاوه بر کمک به کره‌ زمین، به جیب شما نیز کمک خواهد کرد!

با نگرانی‌هایی که در مورد کمبود آب در سطح جهان وجود دارد، شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای در پی ارائه‌ی راه‌هایی برای کاهش مصرف آب توسط مردم هستند. آرتور والکیسر، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Hydraloop یک پاسخ روشن برای این قضیه دارد: آن‌ها یک دیوایس ساخته‌اند که به صاحبان خانه و سازندگان خانه راهی را برای استریل و استفاده مجدد از آب ارائه می‌کند.

تصفیه کننده آب خانگی Hydraloops به اندازه‌ی یک یخچال فریزر است و به سیستم آبرسانی خانگی منزل شما وصل خواهد شد. وقتی متصل شد، وارد فاضلاب خروجی شده و به چند روش مختلف به پردازش آن می‌پردازد. آن‌ها شامل ته‌نشینی (Fedimentation)، شناورسازی (Flotation)، شناورسازی با هوای محلول (Dissolved air flotation) و گندزدایی (Foam fractionation) می‌شوند. سپس آب تحت درمان توسط یک بیوراکتور هوازی پردازش می‌شود و سرانجام با اشعه ماوراء بنفش ضدعفونی خواهد شد. مسلماً این موارد استفاده‌ی زیادی دارد، اما این نوع تصفیه‌ها اغلب در مراکز تصفیه آب ترکیبی و در مقیاس‌های بزرگی انجام می‌شوند. و پس از اتمام مراحل تصفیه، آب تمیزی حاصل می‌شود که می‌تواند در توالت، ماشین لباسشویی، استخر و حتی آبیاری درختانتان از آن استفاده کنید.

راه حل چند مرحله‌ای شرکت هیدرالوپز محرمانه است و می‌تواند راه حل برجسته‌تری از فیلتر کردن زباله‌های جامد از آب یا استفاده از مواد شیمیایی برای استریل کردن آن باشد. هر دو این روش‌ها نیازمند هزینه‌ی نگهداری منظم بیشتری هستند و شاید مناسب صاحب خانه‌هایی که می‌خواهند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند نباشند. اما هیدرالوپز شرایط متفاوتی دارد. شما می‌توانید تنظیمات بهینه شده‌ی مشخصی داشته باشید و مقدار آبی که می‌خواهید ذخیره کنید را از طریق یک اپلیکیشن موبایلی مشخص کنید. کافیست یک بار آن را تنظیم کنید تا همیشه روی آن تنظیم باقی بماند.

اما با تصفیه کننده آب خانگی Hydraloop چه مقدار آب ذخیره خواهد شد؟ یک محاسبه‌ی ریاضی ساده نشان می دهد که اگر یک خانواده‌ی چهار نفره روزانه دوش می‌گیرند، به صورت مرتب از توالت استفاده می‌کند و دارای یک ماشین لباس شویی استاندارد برای لباس‌های خود هستند، با استفاده از این تصفیه کننده می‌توانند سالانه تا 20 هزار گالن آب صرفه جویی کنند. بنابراین، نه تنها این وسیله برای محیط زیست مفید است، بلکه برای جیب شما نیز مفید خواهد بود و هزینه‌های شما را می‌کاهد.

قیمت بالای تصفیه کننده آب خانگی Hydraloops

گفته می‌شود قیمت این تصفیه کننده 4 هزار دلار است. گرچه هیدرالوپز ارزان قیمت نیست، اما با کاهش هزینه‌های ماهانه آب، سرمایه‌ی خرج شده به مرور زمان به حساب شما باز خواهد گشت.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*