ربات خانگی Lovot

نگاه اولیه به ربات خانگی Lovot در نمایشگاه CES 2020 (گجت تی وی)

ربات خانگی Lovot با ظاهری جذاب و بانمک و قابلیت‌های دوست داشتنی در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس رونمایی شد. در ادامه، ویدیوی نگاه اولیه به این ربات دوست‌داشتنی را مشاهده می‌کنید.

نمایشگاه CES 2020 در حال برگزاری است و یک شرکت ژاپنی به نام گروو ایکس (Groove X) در جریان برگزاری این رویداد مهم، یک ربات بانمک و دوست داشتنی را با خود به لاس وگاس آورده است. ربات خانگی Lovot یک ربات چرخ‌دار با قد و اندازه کوچک، ظاهر بانمک، چشم‌های درشت، دست‌های شبیه به پنگوئن و یک دکمه به جای بینی است و صدائی شبیه به کوکوی پرندگان تولید می‌کند.

این ربات خانگی کوچک در نمایشگاه CES سال گذشته نیز به عنوان یک نمونه اولیه دیده شده بود و حالا شاهد رونمایی نمونه تکامل یافته آن در لاس وگاس هستیم. برای این ربات جذاب، یک اپلیکیشن مخصوص هم ارائه شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا چشم‌ها، رفتار، ردیابی مسیرها و کارهای ربات و خصوصیاتی مانند این‌ها را تنظیم کند. ربات Lovot در رنگ‌ها و لباس‌های مختلف با قیمت 2776 دلار در ژاپن عرضه می‌شود و خریداران باید هزینه‌ای را هم به عنوان هزینه ماهانه آپدیت و نگهداری از ربات بپردازند. در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه اولیه به Lovot را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این ربات خانگی دوست‌داشتنی بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی نگاه اولیه به ربات خانگی Lovot

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*