مرسدس بنز ویژن AVTR

نگاهی به خودرو کانسپت مرسدس بنز ویژن AVTR در CES 2020 (گجت تی وی)

خودرو مفهومی مرسدس بنز ویژن AVTR در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شدند. این کانسپت الکتریکی با الهام گرفتن از فیلم مشهور آواتار طراحی و ساخته شده است.

شرکت خودروسازی مرسدس بنز در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس از یک خودرو مفهومی پرده برداشت که با الهام از فیلم آواتار جیمز کامرون ساخته شده است. مرسدس بنز ویژن AVTR یک کانسپت الکتریکی است که از ظاهر جذاب و عجیبی بهره می‌برد و می‌تواند نقطه عطفی در طراحی خودروهای آینده باشد. روی چرخ‌های خودرو نوارهای نورانی دیده می‌شود و درهای خودرو نیز به صورت شفاف طراحی شده‌اند تا راننده در طبیعت و فضای اطراف خود غرق شود.

سنسورهای بیومتریک قرار گرفته در Vision AVTR به راننده کمک می‌کند تا ارتباط بهتری با خودرو برقرار کند. در داخل کابین خبری از فرمان خودرو نیست، چرا که این خودرو کانسپت به صورت خودران ساخته شده است. در قسمت پشتی بدنه خودرو نیز 33 دریچه شش ضلعی وجود دارد که ظاهر جالب و جذابی را به این بخش از خودرو بخشیده است. مدیران مرسدس بنز در جریان رونمایی از این کانسپت آینده‌نگرانه، AVTR را یک موجود زنده نامیدند و گفتند این خودرو رابطه میان انسان و طبیعت را تعمیم می‌بخشد. حتی جیمز کامرون، کارگردان فیلم آواتار نیز در مراسم رونمایی از ویژن AVTR حاضر شد و گفت این خودروی زیبا حاصل تبدیل شدن ایده‌هایمان به یک جسم فیزیکی است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی ویژگی‌های خودرو کانسپت مرسدس بنز Vision AVTR را در گجت تی وی مشاهده کنید و با این خودروی مفهومی عجیب و زیبا بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی معرفی کانسپت مرسدس بنز ویژن AVTR

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :