تیبا صندوق دار آپشنال

فروش تیبا صندوق دار آپشنال آغاز شد؛ نگاهی به امکانات محصول جدید سایپا

تیبا صندوق دار آپشنال از روز سه شنبه 8 بهمن 98 پیش فروش می‌شود. در ادامه نگاهی به مشخصات، امکانات و ویژگی‌های محصول جدید سایپا می‌اندازیم.

شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش تیبا صندوق دار آپشنال را اعلام کرد و بر اساس آن، محصول جدید این شرکت از روز سه شنبه 8 بهمن 98 به مشتریان عرضه می‌شود. تیبا آپشنال، نسخه جدید این سدان اقتصادی سایپا است که به مناسبت دهه فجر از ساعت 10 صبح 8 بهمن 98 از طریق وبسایت فروش اینترنتی سایپا پیش فروش شده است. برای ثبت نام این خودرو جدید باید مبلغ 28 میلیون و 700 هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت بپردازید. بنابراین، تیبا آپشنال نسبت به مدل ساده این خودرو، 6 میلیون تومان پیش پرداخت بیشتری نیاز دارد و احتمالا قیمت نهایی آن حدود 10 میلیون تومان بیشتر خواهد بود.

مشخصات و امکانات تیبا صندوق دار آپشنال

تیبا صندوق دار آپشنال از نظر فنی تفاوتی با مدل‌های قبلی ندارد و به همان پیشرانه 1.5 لیتری 8 سوپاپ با قدرت 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متر و همچنین گیربکس 5 سرعته دستی مجهز شده است. اما این خودروی جدید از نظر امکانات رفاهی و برخی جزئیات ظاهری در سطح بالاتری نسبت به مدل ساده قرار گرفته است.

نمایشگر لمسی، بلوتوث، رهیاب ماهواره‌ای، پخش یو اس بی و DVD و AUX، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم ضد سرقت جدید، آینه‌های برقی، شیشه‌های جلو و عقب برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، جلوپنجره کرومی، کف پایی سه بعدی، رینگ آلومینیومی تراش خورده و زیرسپرهای جدید از جمله امکانات تیبا آپشنال محسوب می‌شوند.