جیلی Xingyue L

جیلی Xingyue L معرفی شد؛ با کراس اوور لوکس Geely آشنا شوید

جیلی Xingyue L در نمایشگاه شانگهای چین معرفی شد. این کراس اوور لوکس Geely بر پایه پلتفرم CMA ولوو توسعه پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت جیلی که از مدت‌ها قبل روی ساخت یک کراس اوور پرچمدار و جدید با نام کد KX11 مشغول بود، به صورت رسمی آن را با نام Xingyue L در نمایشگاه شانگهای معرفی کرد. کراس اوور جیلی Xingyue L از ظاهر جذابی بهره می‌برد و در نمای جلوی آن یک جلوپنجره بزرگ با چراغ‌های ساده به چشم می‌خورد. هر یک از این چراغ‌ها از 126 لامپ LED با کنترل مستقل بهره می‌برند که با آنها می‌توان نورپردازی سفارشی را ایجاد کرد.

مشخصات جیلی Xingyue L

جیلی Xingyue L

در بخش جانبی شاهد نمایی ساده و خط شانه‌ای برجسته هستیم. فاصله محوری این خودرو 2845 میلی‌متر بوده که از کشیده بودن این خودرو حکایت دارد. در این بخش تزئینات کرومی و سقفی با شیب ملایم باعث جذاب‌تر شدن این خودرو شده‌اند. در بخش عقب این خودرو نیز چراغ‌های باریک به هم متصل متشکل از 176 لامپ LED دیده می‌شود. طراحان سپر را کمی پایین‌تر از این چراغ‌ها نصب کرده‌اند که روی آن خروجی‌های هوا تعبیه شده است.

جیلی Xingyue L

در کابین جیلی Xingyue L شاهد یک نمایشگر عریض برای سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتالی هستیم که با طول بیش از 1 متر توانسته است در این کراس اوور ظاهر مدرنی را ایجاد کند. وضوح تصویر این نمایشگر ۱۹۲۰×۷۲۰ پیکسل بوده و از جدیدترین نسل سیستم GKUI جیلی بهره می‌برد. تودوزی دو رنگ و تریم جیر، سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو، نورپردازی داخلی با ۷۲ رنگ از سایر ویژگی‌های کابین این خودرو محسوب می‌شوند. از آنجایی که این خودرو از تکنولوژی‌های مقابله با سروصدا و عایق صوتی دو لایه بهره می‌برد، سرنشینان با کابین کاملا ساکتی مواجه خواهند بود.

جیلی Xingyue L

این کراس اوور لوکس جیلی روی پلتفرم CMA توسعه پیدا کرده است؛ پلتفرمی که ولوو XC40 و برخی از محصولات لینک اند کو نیز از آن بهره می‌برند. این خودرو به یک موتور 2 لیتری توربو مچهز بوده و دو سطح قدرت مختلف 215 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن‌متر گشتاور به همراه 235 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد. گیربکس‌های 7 سرعت دو کلاچه یا 8 سرعت اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت به سامانه چهار چرخ محرک را بر عهده دارند. این خودرو ظرف مدت 7.7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

جیلی Xingyue L

شرکت جیلی برای کراس اوور جدید خود از لحاظ ایمنی مواردی چون ۱۲ سنسور اولتراسونیک، پنج رادار موج میلی‌متری، چهار دوربین دید اطراف، یک دوربین داشبوردی و ۲۴ سنسور محیطی را در نظر گرفته است که می‌توانند سیستم خودران سطح 2 را ارائه دهند. با چنین سیستمی جیلی Xingyue L در پارکینگ بدون حضور راننده به شکل اتوماتیک می‌تواند فضای خالی را بیابد و فرایند پارک را انجام دهد. همچنین این خودرو در صورت تمایل راننده می‌تواند از فاصله حداکثر 200 متری به صورت خودکار به محلی که راننده حضور دارد حرکت کند. این خودرو از چند هفته دیگر روانه بازار چین خواهد شد. همچنین جیلی قصد دارد کراس اوور جدید خود را پس از مدتی در سایر بازارها نیز عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*