سایپا شاهین اتوماتیک

مدیرعامل سایپا زمان عرضه سایپا شاهین اتوماتیک به بازار را اعلام کرد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه تولید سایپا شاهین اتوماتیک از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد زمان عرضه نسخه اتوماتیک این سدان به بازار را اعلام کرد.

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد از این گروه خودروسازی عنوان کرد تولید شرکت سایپا طی سال قبل با تمام مشکلاتی که تحریم‌های ظالمانه برای صنعت خودرو به وجود آوردند با رشد همراه بوده و موفق شدیم آمار تولید بیش از 420 هزار دستگاه را به ثبت برسانیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه بیان کرد مجموعه سایپا با وجود تحریم‌ها و شرایط بحرانی توانست در حوزه طراحی و تولید محصولات جدید نیز اقدامات متعددی را انجام دهد. سلیمانی افزود این گروه خودروسازی توانست طراحی خودروهای آریا، اطلس و شاهین را به انجام برساند که طراحی و تولید آنها 100 درصد در داخل کشور و توسط مهندسان جوان ایرانی صورت گرفته است. وی افزود تحریم نه فقط باعث توقف صنعت خودرو نشد، بلکه باعث شد سایپا در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار گیرد.

زمان عرضه سایپا شاهین اتوماتیک به بازار

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه در سال 1400 برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه شاهین و ۲۰ هزار دستگاه خودروی آریا در دستور کار قرار دارد، گفت با هدف افزایش رضایت مشتریان قصد داریم از شهریور سال جاری تولید نسخه اتوماتیک سدان شاهین را آغاز کنیم که طبق برنامه‌ریزی این خودرو در نیمه دوم سال 1400 به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*