redmi note 9

آپدیت اندروید 11 برای گوشی Redmi Note 9 بزودی منتشر خواهد شد

اگر یکی از مالکان گوشی‌ Redmi Note 9 شیائومی هستید، باید خوشحال باشید. چراکه این شرکت قصد دارد بروز رسانی اندروید 11 را بر روی این گوشی منتشر کند.

گوشی Redmi Note 9 چند ماه پس از عرضه Redmi Note 9 Pro و Pro Max روانه بازارهای جهانی شد.  با این وجود، نسخه معمولی شیائومی از رابط کاربری MIUI 11 که بر اساس اندروید 10 طراحی شده است، بهره می‌برد. موردی که در زمان رونمایی هم تعجب بسیاری از کاربران را به همراه داشت. اما حالا و بعد از گذشت یک سال از عرضه، این گوشی هم نهایتا از بروز رسانی اندروید 11 پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی Redmi note 9 که در بازارهای جهانی با این اسم شناخته می‌شود، در کشور چین با نام ردمی 10X 4G معرفی شده است. معمولا وقتی نسخه چینی از یکی از گوشی های شرکت شیائومی عرضه می‌شود، مزایایی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود که یکی از این موارد، اولویت در انتشار بروز رسانی است. همانطور که احتمالا مطلع هستید، نسخه چینی نوت 9 زودتر از نسخه‌های دیگر شروع به پشتیبانی از یازدهمین سیستم عامل اندروید کرده است.

نسخه چینی این گوشی، سال پیش هم اولین دستگاهی بود که از رابط کاربری MIUI 12 شیائومی پشتیبانی می‌کرد. بالاتر هم اشاره شد که اوایل امسال 10X 4G در زمینه پشتیبانی از اندروید 11 هم اولین مدل از شیائومی نام داشت که از این سیستم عامل بهره مند شده بود. حالا بعد از گذشت 4 ماه شرکت Xiaomi رسما اعلام کرده است که Android 11 برای Redmi Note 9 هم به صورت محدود در دسترس کاربران قرار گرفته است و طی روزهای آینده به صورت کامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در حال حاضر بروز رسانی اندروید 11 تنها در نسخه‌های جهانی (Global) و روسیه در دسترس قرار دارد که با کد بیلد V12.0.1.0.RJOMIXM در گوشی ذخیره می‌شود. بیلد اشاره شده از نرم افزار در مرحله بتا پایدار قرار دارد که به این معناست که فقط تعداد محدودی از کاربران قابلیت استفاده از آن را دارند و پس از رفع مشکلات در چند روز آینده، بقیه کاربران هم می‌توانند از سیستم عامل جدید لذت ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*