کنسرو قرمه سبزی

قیمت کنسرو قرمه سبزی گیلانی بدون گوشت چقدر است؟

امروزه با ماشینی شدن سبک زندگی و با توجه به این که اکثر زنان شاغل هستند، استفاده از انواع غذاهای کنسروی مانند قورمه سبزی بسیار رواج پیدا کرده است.

درباره استفاده از کنسرو نکاتی وجود دارد که باید به آنها دقت کنید. در هنگام خرید تاریخ انقضا کنسرو را چک کنید، قوطی‌های ضربه خورده و به اصطلاح قور شده را خریداری نکنید. در صورت مشاهده کپک یا استشمام بوی نامطبوع در کنسرو آن را مصرف نکنید و به فروشنده اطلاع دهید. قبل از باز کردن قوطی دست‌ها و قوطی را با گرم بشویید.

حتما مطالب و نحوه مصرف روی آن را بخوانید تا اگر نیاز به جوشانده شدن داشته باشد آن را بجوشانید. در صورتی که نمی‌خواهید تمام کنسرو را میل کنید قاشق دهنی را وارد کل آن نکنید و در آخر مقدار باقی مانده آن را از ظرف خود خارج و در ظرفی در بسته نگهداری کنید.

پیشنهاد ما به شما این است برای این که بتوانید مسیری آسان‌تر را انتخاب کنید. با مجموعه آراد برندینگ در ارتباط باشید. همان‌گونه که همگی عزیزان می‌دانند قرمه سبزی یک غذای ساده نیست و درست کردن آن نیاز به مهارت دارد. از این رو شما نباید مارک‌های متفرقه کنسرو قرمه سبزی تهران و دیگر شهرها را خریداری کنید، زیرا جدا از سلامت طعم آن نیز ممکن خوب نباشد. 

جالب است بدانید که اولین کارخانه تولید کنسرو در ایران در سال 1316 در شهر بندرعباس تاسیس شد و فقط مختص کنسرو تن ماهی بود؛ در سال 1347 به صورتی عظیم رسمیت یافت، اما به دلیل کم بودن و ناشناخته بودن آن در بین عوام این محصولات توسط قشر خاص جامعه خریداری و مصرف می‌شدند، ولی کم کم در بین مردم جا گرفت و این روزها خرید و مصرف کنسروی‌جات بسیار بیشتر از قبل شده است.

کنسرو قرمه سبزی گیلان

برای تولید این کنسرو در وحله اول باید مواد اولیه و ادویه‌های لازم را تهیه کنند. سپس مواد را در دیگ‌های مخصوص ریخته و به مقدار مورد نیاز می‌پزند. به مواد به مقدار لازم و در زمان تعیین شده سرما می‌دهند، بعد خورشت‌ها درون ظرف‌های مخصوص ریخته می‌شود و در آنها پرس می‌شود و مجدد در دما و زمانی تعیین شده حرارت می‌بینند و در آخر برچسب زده می‌شود و روانه بازار می‌شود.

برای آن دسته از عزیزانی که نگران وجود مواد نگه‌دارنده در کنسروها هستند باید بگوییم که هنوز هم متاسفانه برخی شرکت‌ها از مواد نگه‌دارنده استفاده می‌کنند، اما متریال‌های دیگری نیز برای نگهداری غذا در تایم بالاتر وجود دارد؛ به عنوان مثال کنسرو قرمه سبزی به گونه‌ای تهیه شده که با جوشاندن، میکروب‌های درون آن از بین می‌رود و دیگر نیازی به نگه‌دارنده نیست.

کنسرو قرمه سبزی

برای تولید قرمه سبزی در منزل شما باید به موارد بسیار زیادی توجه کنید و اکثر عزیزان همه این موارد را می‌دانند، ولی ما می‌خواهیم راز کنسرو قرمه سبزی گیلانی خوش‌عطر و طعم و لعاب‌دار بازار را با شما در میان بگذاریم؛ شهرهای زیادی این کنسرو را تولید می‌کنند که کنسرو قرمه سبزی مشهد، تهران، گیلان، جنوب و اصفهان از بهترین تولیدکنندگان در ایران هستند.

این شرکت‌ها برای لعاب‌دار شدن خورشت‌ها از برگ اسفناج یا برگ چغندر استفاده می‌کنند. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که ریختن برگ چغندر زیاد باعث لعاب زیاد و خراب شدن غذا می‌شود و شنبلیله و سبزی خشک نیز باعث عطر فراوان و عالی این غذا می‌شود، ولی اگر زیاد مصرف شود باعث تلخ شدن غذا می‌شود.

کنسرو قرمه سبزی بدون گوشت

کنسرو بدون گوشت سبزی علاوه بر طعم فوق‌العاده به دلیل روش تولید ویژه و منحصر به فرد و سبزی‌های مرغوب و تازه‌ای که در تهیه آن به کار رفته است به خوبی توانسته است مشتریان زیادی را جذب نماید و آن‌ را می‌توان یکی از کنسروهای پر طرفدار به شمار آورد. به خصوص که تولیدکننده اصلی آن را به روش آنلاین به فروش می‌رساند و خرید از این مراکز روشی به‌روز است که سبب شده است مشتری به انتخابی عالی و بی نقص دست یابد و بهترین و تازه‌ترین نوع آن را با قیمت ارزان و ویژه خریداری نماید.

بنابراین کنسرو محبوب و مرغوب قرمه سبزی بدون گوشت دارای بازار فروش بسیار خوبی است و یکی از کنسروهای بسیار خوش طعم محسوب می‌شود که دارای طعم و عطری بی نظیر است، این نوع کنسرو با این که در تهیه آن از گوشت استفاده نشده است، اما یکی از بهترین و سالم‌ترین نوع کنسرو قرمه سبزی به شمار می‌آید که مراکز فروش اصلی با فروش اینترنتی و آنلاین آن را به فروش می‌رسانند و خرید از آنها سبب می‌شود مشتری بهترین و تازه‌ترین نوع آن را با قیمت ارزان همیشه در دسترس داشته باشد.

کنسرو قرمه سبزی

این نوع کنسرو با این که ارزش غذایی بالایی دارد و بسیار مقوی است، اما کالری کمتری دارد و یکی از سالم‌ترین و مرغوب‌ترین نوع کنسرو قرمه سبزی بدون گوشت به شمار می‌آید.

این نوع کنسرو کاملا استاندارد است و توسط تولیدی‌های برتر به بهترین شکل در بسته‌بندی‌های کاملا استاندارد تهیه می‌گردد و در سلامت بدن تاثیرگذار می‌باشد و آن را می‌توان به روشنی یکی از سالم‌ترین نوع کنسرو به شمار آورد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*