ویژگی AI DJ اسپاتیفای

ویژگی AI DJ اسپاتیفای، یک دی جی شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار شما می‌گذارد

ویژگی جدید AI DJ اسپاتیفای با استفاده از هوش مصنوعی OpenAI، مانند یک دی جی، موسیقی پیشنهادی شما را طراحی و ارائه می‌کند.

اسپاتیفای از راه‌اندازی یک ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به‌نام AI DJ خبر داده تا پخش جریان موسیقی بی‌پایان به سبک ایستگاه رادیویی و هنرمندان دی‌ جی را بر اساس عادت‌ها و سلیقه شخصی طراحی کند. این قابلیت از فناوری شرکت OpenAI همراه با ویژگی شخصی‌سازی Spotify بهره می‌برد تا مجموعه‌ای از پیشنهادات و تفسیرهای موسیقی را با جریانی کاملا واقع‌گرایانه به‌وجود آورد.

هدف از ارائه ویژگی AI DJ، بازتولید نحوه گوش دادن کاربران به موسیقی در Spotify با در نظر سلیقه آنها و ارائه حقایقی جالب در مورد قطعه در حال پخش، هنرمندان یا مضامین آهنگ است. این ابزار مولد هوش مصنوعی با استفاده از دانش کارشناسان اسپاتیفای که در حوزه موسیقی و فرهنگ تخصص دارند، خلق شده است. اسپاتیفای هم‌چنین از افزودن یک پلتفرم صوتی پویا با استفاده از هوش مصنوعی خبر داده که می‌تواند متن را به صدای کاملا انسان‌گونه و حقیقی تبدیل کند.

ویژگی AI DJ اسپاتیفای

ویژگی AI DJ اسپاتیفای در حال حاضر به‌صورت بتا در دسترس بوده و می‌توانید با ورود به بخش Music Feed در صفحه اصلی اپلیکیشن برای پلتفرم‌های اندروید یا iOS از آن استفاده کنید.

این قابلیت به‌لطف استفاده نوآورانه از فناوری OpenAI و تکنیک‌های شخصی‌سازی جالب توانسته در مدت کوتاهی با استقبال گسترده کاربران همراه شود. AI DJ این پتانسیل را دارد تا نحوه گوش دادن مردم به موسیقی در اسپاتیفای را متحول کرده و تجربه‌ای شخصی و تعاملی را ارائه دهد. کاربران می‌توانند با فشردن دکمه DJ به ژانر، هنرمند یا حال و هوای متفاوتی منتقل شوند و از سازگاری بالای آن لذت ببرند.

به‌طور کلی، ویژگی جدید AI DJ اسپاتیفای یک ابتکار هیجان‌انگیز برای دوست‌داران موسیقی است و استفاده از هوش مصنوعی و فناوری شخصی‌سازی آن مطمئنا به الگویی جدید برای سایر سرویس‌های پخش موسیقی تبدیل خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*