اسپیکر DukeBox ال جی

اسپیکر DukeBox ال جی با تلفیقی از نوستالژی و مدرنیته به CES 2024 می‌آید

اسپیکر DukeBox ال جی که در نمایشگاه CES 2024 به‌نمایش درخواهد آمد، تلفیقی از دنیای مدرن و کلاسیک را با فناوری صوتی لوله خلاء به‌ارمغان میاورد.

در حال نزدیک شدن به رویداد بزرگ و جهانی CES 2024 هستیم و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری خودشان را آماده ارائه نمایشی از آنچه می‌توانیم در لاس وگاس ببینیم می‌کنند. یکی از این شرکت‌های بزرگ، کمپانی ال جی است که از چند روز گذشته پیش‌نمایشی از محصولات پیش روی خودش را در دسترس کاربران گذاشته تا آن‌ها را بیشتر به دنبال کردن اخبار شرکت ال جی در نمایشگاه CES امسال ترغیب کند.

به‌طور مثال ساعاتی پیش اطلاعاتی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی منتشر شد. چند روز قبل هم ال جی، اولین تصاویر و اطلاعات مانیتورهای سری MyView مجهز به سیستم عامل webOS را منتشر کرد. حالا این شرکت عکسی از یک اسپیکر جذاب با سبک متفاوتی به نام DukeBox‌ را رونمایی کرده که با خودش به CES‌ خواهد آورد.

فناوری محبوب لوله خلاء در اسپیکر DukeBox ال جی

LG در نمایشگاه CES 2024 مجموعه‌ای از دستگاه‌های عجیب و غریب را به نمایش خواهد گذاشت که یکی از آن‌ها اسپیکر دوک باکس تازه معرفی شده توسط LG Labs است. این دستگاه صوتی با ترکیب فناوری صوتی قدیمی لوله خلاء و فناوری پنل OLED شفاف جدید، کلاسیک و مدرن را با هم ترکیب می‌کند.

اسپیکر DukeBox ال جی

صدای لوله خلاء بیش از ۱۰۰ سال است که وجود دارد و به خاطر توانایی تولید کیفیت صدای گرم که آلات موسیقی را برجسته می‌کند (تقریباً حس می‌شود که موسیقی توسط یک گروه موسیقی به صورت زنده اجرا می‌شود) محبوبیت زیادی دارد. اسپیکر ال جی از این فناوری در کنار بلندگوهای جلویی پایین و بلندگوهای ۳۶۰ درجه بالا استفاده می‌کند. لوله‌های خلاء قابل مشاهده هستند تا حس نوستالژی را تداعی کنند، اما شفافیت نمایشگر پیشرفته OLED روی آن قابل تنظیم است.

دوک باکس برای کسانی است که از یک اسپیکر هوشمند، توقع زیبایی و خاص بودن را هم دارند. اما جالب است بدانید که این دستگاه فقط مختص موسیقی نیست. این دیوایس دارای گزینه‌ای برای پخش محتوای چندرسانه‌ای مثل فیلم است و می‌تواند هنگام پخش موسیقی، روی نمایشگر خودش شعله‌های آتش را هم به‌سبک شومینه‌های برقی به‌نمایش بگذارد.

غرفه ال جی در نمایشگاه CES‌ امسال دو برابر فضایی است که سال گذشته در اختیار داشت. غول کره‌ای دست پر به این نمایشگاه قدم خواهد گذاشت. از دیگر محصولات نوآورانه و جدید آن‌ها می‌توان به یک ربات دو پا با قدرت هوش مصنوعی، یک پروژکتور 4K به‌نام CineBeam Qube با قابلیت پخش تصاویر تا ۱۲۰ اینچ و چنین محصول دیگر اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*