قابلیت جدید ویندوز ۱۱ تبدیل گوشی به وب کم

قابلیت جدید ویندوز ۱۱؛ گوشی اندرویدی خود را وب کم کنید

مایکروسافت یک قابلیت جدید را به نسخه آزمایشی ویندوز ۱۱ اضافه کرد که تبدیل گوشی اندرویدی به وب کم در ویندوز را امکان‌پذیر می‌کند.

آخرین قابلیتی که مایکروسافت به نسخه آزمایشی ویندوز ۱۱ خودش (به‌نام ویندوز اینسایدر) اضافه کرده، امکان استفاده از گوشی یا تبلت اندرویدی شما به‌عنوان وب‌کم را فراهم می‌کند. کاربران ویندوز ۱۱ که عضو این برنامه آزمایشی هستند، هم اکنون می‌توانند از هر گوشی یا تبلت اندرویدی که دارند در کنفرانس‌های ویدیویی به‌عنوان یک وب‌کم استفاده کنند. برای انجام این کار، باید نسخه اپلیکیشن Link to Windows نصب شده روی تلفن هوشمند شما ۱.۲۴۰۱۲ به بالا باشد.

سپس باید مطمئن شوید که بخشی از برنامه ویندوز اینسایدر هستید. برای این کار وارد تنظیمات (Settings) ویندوز خود شده، به بخش Bluetooth & devices > Mobile devices بروید و گزینه “Manage devices” را انتخاب کنید و اجازه دهید کامپیوتر شما به گوشی هوشمندتان دسترسی پیدا کند. زمانی که گوشی یا تبلت اندرویدی خود را راه‌اندازی کنید، پیغامی با مضمون موفق بودن این عملیات روی صفحه ظاهر خواهد شد.

مایکروسافت همچنین می‌گوید، کاربران می‌توانند بین دوربین‌های جلو و عقب سوئیچ کنند، از افکت‌ها در تصاویر استفاده کنند و روی کامپیوتر ویندوزی خود به آخرین عکس‌های ثبت شده با گوشی دسترسی داشته باشند. مایکروسافت می‌گوید امکانات جدیدتری هم در حال اضافه شدن به ویندوز اینسایدر است.

پیشینه خبر:
بزرگترین آپدیت ویندوز ۱۱ مایکروسافت منتشر شد پیشرفت غیرمنتظره در ویندوز ۱۱؛ با ری استارت خداحافظی کنید آموزش نصب ویندوز ۱۱؛ راهنمای مهاجرت از ویندوز ۱۰ به ۱۱

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*