تعلیق اینماد موبایل موسوی، اسپانسر باشگاه استقلال

اینماد فروشگاه موبایل موسوی تعلیق شد

اینماد موبایل موسوی، فروشگاهی که به شیوه مشابه کوروش کمپانی فعالیت می‌کند، تعلیق شد؛ نشانه دیگری از تشدید حساسیت‌ها نسبت به اسپانسر استقلال.

مدتی قبل فرار مالک کوروش کمپانی، شرکت فروشنده آیفون 20 میلیون تومانی به تیتر اول رسانه‌ها و بحث داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. پس از آن حساسیت‌ها نسبت به موبایل موسوی، اسپانسر باشگاه استقلال که به شیوه‌ای مشابه کوروش کمپانی اقدام به پیش‌فروش آیفون زیر قیمت بازار می‌کرد بیشتر شد. حتی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در نامه‌ای به باشگاه استقلال رعایت جوانب احتیاط در همکاری با موبایل موسوی را گوشزد کرد. با این حال، هشدار به باشگاه استقلال برای همکاری با موبایل موسوی پایان کار نبود و اخیراً اینماد این فروشگاه تعلیق شده است.

تعلیق اینماد موبایل موسوی، اسپانسر باشگاه استقلال

تعلیق اینماد موبایل موسوی، اسپانسر باشگاه استقلال

گزارش‌های واصله از مرکز توسعه تجارت الکترونیک حکایت از این دارند که اینماد یا نماد اعتبار الکترونیکی فروشگاه موبایل موسوی تعلیق شد. هرچند جزئیات بیشتری در این باره در دسترس نیست، می‌توان حدس زد که این اقدام در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به فعالیت این فروشگاه صورت گرفته است. پیش از این به اعطای اینماد به کوروش کمپانی هم انتقاد وارد شده بود.

همان‌طور که در وب‌سایت رسمی اینماد ذکر شده است، مرکز توسعه تجارت الکترونيک این نماد را جهت ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت کسب و کارهای مجازی به آن‌ها اعطا می‌کند. البته طی سال‌های اخیر بارها ثابت شده است که برخورداری یک فروشگاه از اینماد، اعتبار آن را تضمین نمی‌کند و اینماد تازه اولین معیاری است که کاربران برای کسب اطمینان از اعتبار یک فروشگاه باید بررسی کنند.

همچنین بخوانید:
بازتاب خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی در رسانه های بزرگ جهان اصلا شرکتی به نام کوروش کمپانی در ایران ثبت نشده است! موج عظیم شکایت خریداران کوروش کمپانی از سلبریتی ها اگر خارج از ایران، سلبریتی ها برای شرکتی مشابه کوروش کمپانی تبلیغ می‌کردند چه عواقبی در انتظارشان بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*