هشدار به باشگاه استقلال بابت موبایل موسوی

هشدار انجمن واردکنندگان موبایل به باشگاه استقلال؛ مراقب موبایل موسوی باشید

در پی نگرانی ایجاد شده پس از کلاهبرداری کوروش کمپانی، انجمن واردکنندگان موبایل رسماً به باشگاه استقلال بابت همکاری با موبایل موسوی هشدار داد.

اخیراً کلاهبرداری کوروش کمپانی، فروشنده آیفون 20 میلیون تومانی یکی از موضوعات پر سر و صدا در شبکه‌های اجتماعی شد. پس از این‌که این شرکت با جلب اعتماد مردم از طریق سلبریتی‌های مختلف موفق به کسب سود از آن‌ها شد، خبر تخلیه شبانه دفتر و همچنین فرار مالک آن به گوش رسید. حالا با تشدید مجدد حساسیت‌ها نسبت به کلاهبرداری پانزی، انجمن واردکنندگان موبایل در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به همکاری با موبایل موسوی، اسپانسر این باشگاه و یکی دیگر از شرکت‌های فروشنده آیفون ارزان‌تر از قیمت بازار هشدار داد.

هشدار انجمن واردکنندگان موبایل نسبت به فعالیت‌های موبایل موسوی

عبدالمهدی اسدی، رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی اخیراً در نامه‌ای به علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال از وی تقاضا کرد که در ارتباط با موبایل موسوی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

اسدی اشاره کرد که شیوه فعالیت موبایل موسوی به کوروش کمپانی شباهت دارد که در مقطع کنونی پرونده آن در مراجع قضایی تشکیل شده است. رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل از مدیریت باشگاه استقلال خواست که در صورت مواجهه با موارد مشابه فروش گوشی هوشمند و تبلت ابتدا استعلام لازم را از این انجمن انجام بدهند و در نهایت اقدام به عقد قرارداد و پیگیری سایر مراودات تجاری کنند.

پیشینه خبر: