فروش کی ام سی T9 در استرالیا

فروش خودروهای چینی کرمان موتور در استرالیا آغاز شد

شرکت کرمان موتور، نماینده رسمی برند خوش‌نام جک در ایران است و به تازگی باخبر شدیم که فروش خودروهای چینی JAC مثل کی ام سی T9 در استرالیا کلید خورده و به همین دلیل، بد نیست تا در مورد این داستان بیشتر تحقیق کنیم.

قیمت پایین، کیفیت قابل قبول و سرعت پیشرفت خیره کننده خودروهای چینی طی سال‌های اخیر، کشورهای اروپایی و آسیایی‌های پرادعا مثل کره و ژاپن را به فکر واردات ماشین‌های باکیفیت چینی انداخته است. اخباری از جنس صادرات خودروهای درجه یک بی وای دی به آلمان تا زمزمه حضور برند چری در ایتالیا، همه و همه باعث شده‌اند تا نگاه تمام کشورهای دنیا به محصولات چین، کمی تغییر کنند. حالا در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز، به سراغ صادرات خودروهای جک به استرالیا می‌رویم. ابتدا با ویدیو تست و بررسی KMC T9 همراه باشید و سپس به سراغ ادامه مطلب بروید.

صادرات خودروهای چینی کرمان موتور به استرالیا

تجربه فوق العاده کرمان موتور با فروش پیکاپ کی ام سی T8، باعث شد تا این شرکت به سراغ نسل جدید KMC T8 یعنی وانت کی ام سی T9 برود. خودرویی که تمام نقطه ضعف‌های T8 را شناسایی و آن‌ها را برطرف کرده است؛ نقطه ضعف‌هایی مثل نداشتن گیربکس اتوماتیک و سانروف، صندلی‌های برقی و سیستم‌های کمکی پیشرفته!

همین موضوع باعث شده تا استرالیایی‌ها هم نیم نگاهی به محصولات جدید جک داشته باشند و سرانجام از بین آن‌ها، 3 محصول جدید که امسال راهی بازار ایران می‌شوند را انتخاب کنند.

کی ام سی T9 در استرالیا

خودروهای چینی جک کرمان موتور در استرالیا

نسخه بنزینی کی ام سی T9 با موتور 2 لیتری توربو شارژ از محصولات جدید جک است که امسال به طور همزمان، در استرالیا و ایران به فروش می‌رسد. زیر کاپوت پیکاپ کی ام سی T9، چه در نسخه ایران و چه در نسخه استرالیا، یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ 2 لیتری با توام 221 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور قرار دارد که به کمک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته ZF، هر چهار چرخ را درگیر می‌کند. از امکانات شاخص پیکاپ KMC T9 می‌توان به 6 کیسه هوا، دستیار حرکت در شیب، سنسور فشار باد لاستیک، دوربین 360 درجه، سانروف، صندلی برقی 10 نقطه‌ای راننده، استارت کی لس، مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال، کول باکس، کولر اتوماتیک و سیستم نورپردازی کابین اشاره کنیم.

خودروهای چینی جک کرمان موتور در استرالیا

علاوه بر نسخه بنزینی، گفته می‌شود که نسخه برقی یا به اصطلاح، همان کی ام سی T9 EV هم قرار است در کنار جک T9 پلاگین هیبریدی، امسال راهی بازار استرالیا شوند. همچنین کی ام سی T9 از تمام تست‌های موسسه ایمنی استرالیا یا همان ANCAP، سربلند بیرون آمده است.

قیمت عجیب خودروهای جک و کی ام سی در استرالیا

طبق گزارش‌های رسمی از رسانه‌های این کشور، قیمت کی ام سی T9 در استرالیا کمتر از 50 هزار دلار خواهد بود. این در حالی است که براساس گزارش‌های گجت نیوز، قیمت کی ام سی تی 9 در ایران احتمالا در محدوده 2 میلیارد تومان قرار خواهد گرفت.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: