بهترین گوشی های میان رده 2024

بهترین گوشی های میان رده سال 2024

در اینجا نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از بهترین گوشی های میان رده سال 2024 که رقابت سنگین و نفس‌گیری را در این کلاس قیمتی و عملکردی شکل خواهند داد.

روزها و ماه‌های اخیر مناسب‌ترین زمان برای خرید یک گوشی میان رده به شمار می‌روند؛ چراکه محصولات متنوعی از گوشی‌سازان مطرح و سرشناس بازار در این کلاس قیمتی و عملکردی حضور دارند که هریک قابلیت‌های خاص خود را داشته و از این طریق قادر به جلب رضایت مشتریان علاقمند به محصولات باکیفیت اما خوش‌قیمت خواهد بود.

گوشی‌های میان رده اساسا از لحاظ عملکرد و قابلیت‌های فنی یک یا دو پله پایین‌تر از گوشی‌های پرچمدار مثل آیفون، پیکسل یا سری گلکسی اس قرار می‌گیرند. به همین جهت قیمت آن‌ها معمولا بسیار مناسب‌تر از پرچمداران بوده و در محدوده 400 الی 600 دلار قرار می‌گیرد. البته هرگز نباید گمان کرد که گوشی‌های میان رده به خاطر قیمت مناسب‌تر خود کیفیت پایین‌تری دارند! برعکس، برخی از این گوشی‌های توانسته‌اند با ارائه تعدادی از قابلیت‌های پریمیوم گوشی‌های پرچمدار ارزش خرید فوق‌العاده‌ای پیدا کرده و به محبوبیتی باورنکردنی نزد مخاطبین برسند.

تا به اینجای سال 2024 شاهد رونمایی از میان رده‌های فوق‌العاده‌ای چون وان پلاس 12R و ناتینگ فون 2a بوده‌ایم که هردو گوشی‌های بسیار باکیفیت و کم‌رقیبی از آب درآمده‌اند. از سوی دیگر سامسونگ نیز مدل‌های 2024 سری میان رده‌های گلکسی A خود یعنی گلکسی آ 35 و گلکسی آ 55 را روانه بازار کرد و نبرد میان رده‌های بازار را وارد سطح جدیدی نمود. در عین حال گوگل نیز قرار است در آینده نزدیک با رونمایی از پیکسل 8a پا در مبارزه میانرده‌های بازار بگذارد.

در ادامه این متن سعی داریم تعدادی از بهترین گوشی های میان رده سال 2024 را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزش خرید هریک را بررسی کنیم. لیست حاضر البته تمامی میان رده‌های ارزشمند امسال را به تصویر نمی‌کشد؛ چراکه در ادامه شاهد معرفی گوشی های میان رده چینی فوق‌العاده با قابلیت‌های فنی جذاب خواهیم بود که رقبای کره‌ای و آمریکایی را به چالش خواهند کشید.

بهترین گوشی های میان رده 2024 که ارزش خرید فوق‌العاده‌ای دارند

لیست زیر تعدادی از بهترین گوشی های میان رده سال 2024 را نمایش می‌دهد که توانسته‌اند با ارائه بهترین قابلیت‌های فنی ممکن با قیمتی اقتصادی ضمن دستیابی به فروشی فوق‌العاده رضایت منتقدین و کاربران را نیز جلب کنند.

وان پلاس 12R؛ قدرتمند و شگفت‌انگیز

گوشی میان رده OnePlus 12R را باید یکی از شگفت‌انگیزترین محصولات امسال دانست که با قابلیت‌های فنی فوق‌العاده‌اش کار را برای رقبا بسیار سخت کرده است. این گوشی همزمان با گوشی پرچمدار OnePlus 12 به‌طور رسمی رونمایی شد و از نظر ظاهری نیز بسیار به آن شبیه است. وان پلاس همچنین قیمت این گوشی جذاب را با 16 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی برابر با 600 دلار اعلام کرده است.

وان پلاس 12R

علیرغم این که وان پلاس 12 آر به واسطه ماهیت میان رده‌اش از قدرتمندترین و بهترین اجزای سخت افزاری دنیای اندرویدی بی‌بهره است، اما بررسی‌های انجام شده روی این گوشی حاکی از عملکرد فنی بی‌نظیر آن بوده است. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز است که نسل پیشین چیپست‌های پرچمدار کوالکام به شمار رفته و از نظر قدرت پردازشی و گرافیکی یک سر و گردن بالاتر از سایر گوشی‌های حاضر در لیست بهترین گوشی های میان رده سال 2024 به شمار می‌رود.

در کنار ارائه قدرت فنی سرآمد، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 همچنین در مدیریت انرژی هم عملکردی مثال‌زدنی دارد و باعث شده که باتری 5500 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در وان پلاس 12R شارژدهی فوق‌العاده بالایی داشته باشد. این میزان شارژدهی از بسیاری گوشی‌های پرچمدار بازار هم بالاتر ارزیابی شده و OnePlus 12R را به یک میان رده استثنایی تبدیل کرده است.‌

در عین حال قرار گرفتن قیمت این گوشی در بازه قیمتی زیر 500 دلار طبیعتا حذف برخی قابلیت‌های لوکس را به همراه داشته است. به عنوان مثال نبود شارژ بیسیم و عملکرد متوسط سیستم دوربین که علیرغم ارائه عملکرد قابل قبول نمی‌تواند در حد و اندازه پرچمداران بازار ظاهر شود، از جمله نقاط ضعف OnePlus 12R به شمار می‌رود.‌ با این وجود OnePlus 12R یکی از خواستنی‌ترین محصولاتی است که می‌توان در رده قیمتی میان رده پیدا کرد که با مشخصات خیره‌کننده‌ای مثل تراشه پرچمدار، صفحه نمایش بسیار روشن و باکیفیت و طراحی منحصربفرد مجال عرض اندام به رقبا نخواهد داد.

بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی پرچمدار با قیمتی کاملا اقتصادی را دارید، OnePlus 12R از آن جمله دستگاه‌هایی است که هرگز نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

سامسونگ گلکسی آ 55؛ کارآمد با دوربین جذاب

گلکسی ای 55 نسل جدید میان رده‌های سری Galaxy A سامسونگ است که سال گذشته با گلکسی A54 به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کردند. سامسونگ البته تصمیم گرفته فعلا این گوشی را در بازارهای محدودتری عرضه کند؛ به‌طوری که کاربران آمریکایی به عنوان یکی از بازارهای هدف مهم این کمپانی قادر به تجربه کار با این گوشی نخواهند بود! همچنین قیمت این گوشی در مدل پایه با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی برابر با 440 پوند اعلام شده است.

بهترین گوشی های میان رده 2024

سال گذشته سامسونگ موفق شد با گلکسی آ 54 بخش قابل توجهی از بازار میان‌رده‌ها در اروپا، آمریکا و برخی مناطق دیگر دنیا را در دست گرفته و موفقیتی بی‌سابقه را تجربه کند. این اتفاق باعث شد که کره‌ای‌ها تصمیم بگیرند در سال 2024 میان رده پرادعای خود را با تغییرات محدودی روانه بازار کنند. بنابراین نمی‌توان انتظار پیشرفت چندان زیادی را از A55 در مقایسه با A54 داشت.

مقایسه‌های انجام شده میان گلکسی آ 55 و گلکسی آ 54 سامسونگ نیز به‌خوبی گویایی تغییرات محدود نسل جدید در مقایسه با قبل است. گلکسی A55 تراشه اگزینوس 1380 نسل جدید را با تراشه قدرتمندتر و احتمالا بهینه‌تر اگزینوس 1480 جایگزین کرده و اندازه صفحه نمایش را از 6.2 اینچ به 6.4 اینچ افزایش داده است. علاوه بر این، طراحی ظاهری قاب کناری این گوشی نیز با پیشرفت‌هایی همراه شده؛ به‌گونه‌ای که اکنون ناحیه برآمده واقع شده روی قاب کناری به محل نگهداری همزمان کلید Power و کلیدهای تنظیم صدا تبدیل شده است.‌ علاوه بر این، سامسونگ برای محافظت از صفحه نمایش نسل جدید میان رده‌هایش از لایه مقاوم‌تر گوریلا گلس ویکتوس پلاس بهره برده که استحکام بیشتری را برای A55 به ارمغان آورده است. در عین حال سایر مشخصات فنی A55 اعم از اندازه باتری و کیفیت دوربین نسبت به سال گذشته بدون تغییر باقی مانده‌اند.

این مساله البته به هیچ وجه اتفاق بدی نیست؛ چراکه آ 54 دوربین بسیار باکیفیتی را ارائه می‌کرد و عمر باتری آن نیز بالاتر از میانگین ارزیابی شده بود. بنابراین آ 55 هم احتمالا قادر به ارائه عملکردی مشابه و حتی بهتر خواهد بود که برای کلاس قیمتی زیر 500 دلار عالی به شمار می‌رود. در عین حال کاربرانی که در حال حاضر صاحب گوشی گلکسی A54 هستند، احتمالا انگیزه چندانی برای ارتقا به A55 ندارند. با این وجود اگر دنبال خرید یک میان رده توانمند با قابلیت‌های فنی فراوان باشید، احتمالا A55 گزینه‌ای ایده‌آل برایتان خواهد بود.

سامسونگ گلکسی آ 35؛ محدودتر و اقتصادی‌تر از آ 55

سامسونگ گلکسی آ 55 تنها میان رده مهم سامسونگ در سال 2024 نیست؛ چراکه این کمپانی به‌طور همزمان از گوشی گلکسی آ 35 هم رونمایی کرده که در کنار ناتینگ فون 2a و با اختلاف نسبت به سایر رقبا به ارزان‌ترین محصول حاضر در لیست بهترین گوشی های میان رده سال 2024 تبدیل می‌شود و بر خلاف گلکسی آ 55 در اکثر بازارهای دنیا مثل آمریکا نیز عرضه خواهد شد. این گوشی در حال حاضر قیمت‌گذاری 400 پوندی دارد. با این وجود می‌توان پیش‌بینی کرد که در زمان عرضه گسترده‌تر جهانی، قیمت آ 35 به زیر 400 دلار برسد و ارزش خرید فوق‌العاده‌ای را برای آن به ارمغان بیاورد.

سامسونگ گلکسی A35

هدف سامسونگ از عرضه گلکسی A35 ارائه محصولی میان رده اقتصادی‌تر از A55 است که نزدیک‌ترین تجربه به این میان رده را با قیمتی پایین‌تر ارائه کند. به این ترتیب می‌توان حدس زد که مشخصات فنی Galaxy A35 عموما بر پایه A55 بنا شده و اندکی ضعیف‌تر از آن خواهد بود. مهم‌ترین تفاوت آ 35 و آ 55 احتمالا در چیپست به کار رفته در آن‌هاست؛ جایی که گلکسی A35 به تراشه اگزینوس 1380 که سال گذشته در مدل A54 استفاده شده بود مجهز شده. از سوی دیگر، گلکسی A55 نیز از چیپست‌های نسل جدید اگزینوس 1480 بهره می‌برد که طبیعتا قدرتمندتر از مدل اگزینوس 1380 است.‌ البته هنوز بنچمارک‌های رسمی عملکرد تراشه جدید سامسونگ منتشر نشده؛ اما می‌توان انتظار عملکرد فنی بهتری را از این تراشه نسبت به چیپست اگزینوس 1380 داشت.

دیگر تفاوت تاثیرگذار میان گلکسی A35 و گلکسی A55 به دوربین فوق عریض آن‌ها برمی‌گردد. به‌طور خاص، دوربین فوق عریض به کار رفته در گلکسی ای 35 رزولوشن 8 مگاپیکسلی دارد؛ درحالیکه گلکسی ای 55 از یک نمونه 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین دوربین سلفی گلکسی A35 نیز ضعیف‌تر از A55 بوده و ظرفیت رم آن هم پایین‌تر ارزیابی می‌شود.

به‌طور کلی گلکسی آ 35 به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که بودجه محدودی برای خرید گوشی‌های میان رده کنار گذاشته‌اند؛ اما ترجیح می‌دهد محصولی از یک برند شناخته‌شده و معتبر جهانی را خریداری کنند. طبیعتا عملکرد فنی Galaxy A35 ضعیف‌تر از Galaxy A55 یا سایر میان رده‌های حاضر در لیست امروز خواهد بود. با این وجود، یک گوشی کهکشانی سامسونگ با قیمت کمتر از 400 دلار اتفاق جذابی است که می‌تواند برای هرکسی اغواکننده باشد.

گلکسی اس 23 اف ای؛ میانرده‌ای برای علاقمندان به عکاسی

گلکسی اس 23 اف ای سال گذشته رونمایی شده و آخرین مدل از خانواده گلکسی S23 سامسونگ به شمار می‌رود که شاهد رونمایی‌اش بودیم. قیمت این گوشی 200 دلار ارزان‌تر از قیمت ابتدایی سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی S24 است و برابر با حداقل 600 دلار اعلام شده است. با این وجود، اگر وان پلاس 12R و مشخصات فنی فوق‌العاده‌اش را فاکتور بگیریم، S23 FE گران‌ترین گوشی میان رده حاضر در لیست امروز به شمار می‌رود. البته در ازای قیمت نسبتا بالا، این گوشی میان رده سامسونگ مشخصات فنی درخور توجهی را نیز ارائه می‌کند.

گلکسی اس 23 اف ای

گلکسی اس 23 اف ای را در حقیقت می‌توان مرز بین گوشی‌های میان رده و پرچمدار دانست که ضمن ارائه اکثر توانمندی‌های معمول گوشی‌های میانرده، با ارائه لنز اختصاصی تله فوتو خود را یک پاله بالاتر از سایرین قرار می‌دهد. ماژول دوربین این گوشی دقیقا مشابه با مدل استاندارد گلکسی S23 سه‌تایی بوده و در آن شاهد استفاده از یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی به‌جای لنز 12 مگاپیکسلی به کار رفته در خانواده گلکسی اس 23 هستیم. با این وجود حتی علیرغم رزولوشن پایین‌تر، دوربین تله فوتو اس 23 اف ای قادر به ارائه بزرگنمایی نوری سه برابری است که برای یک گوشی میان رده شگفت‌انگیز به شمار می‌رود.

دیگر نکته مهم در خصوص میان رده سامسونگ، تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام به جای نمونه نسل 2 به کار رفته در سایر اعضای خانواده گلکسی اس 23 و وان پلاس 12R است. این تراشه با وجود آن‌که از نسل دوم خود ضعیف‌تر بوده و مصرف شارژ بیشتری هم دارد، اما همچنان عملکردی پرچمدار ارائه می‌کند و قادر است به‌راحتی از پس اجرای تمامی امور روزمره یا حتی بازی‌های سنگین و پرجزئیات هم برآید. در عین حال اگر با دید مقایسه‌ای به این میان رده نگاه کنیم، هرگز نمی‌توان انتظار عملکرد فنی و شارژدهی هم‌تراز با وان پلاس 12R را از آن داشت!

سری گوشی‌های FE سامسونگ همواره در ناحیه برزخ مانند بین گوشی‌های میان رده و پرچمدار قرار داشته‌اند. این مساله بیش از همیشه در خصوص S23 FE صدق می‌کند! اگر به این گوشی به دید یک میان رده نگاه کنیم با محصولی فوق‌العاده ارزشمند و جذاب طرف هستیم که کمتر محصولی قادر به رقابت با آن است! اما اگر گلکسی اس 23 اف ای را یک محصول پرچمدار خطاب کنیم باید آن را در رتبه‌های پایین این کلاس عملکردی قرار دهیم. با این وجود ارائه لنز تله فوتو و تراشه قدیمی اما پرچمدار کوالکام در کنار قیمت 600 دلاری می‌تواند از اس 23 اف ای یک میان رده ایده‌آل و محبوب بسازد!

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی آ 55 سامسونگ در برابر وان پلاس 12R؛ نبردی که اصلا منصفانه نیست! گلکسی A55 در برابر گلکسی A35؛ کدام میان رده سال 2024 سامسونگ برای ما مناسب‌تر است؟ مقایسه سامسونگ گلکسی اس 23 با گلکسی S23 FE؛ کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟

گوگل پیکسل 7a؛ ارزشمندترین میان رده دنیا در حال حاضر

پیکسل 7a که به‌زودی تولد یک سالگی خود را جشن خواهد گرفت، میان رده محبوب بسیاری کاربران در سرتاسر دنیا به شمار می‌رود که در ازای قیمت 500 دلار خود قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و البته دوربینی با کیفیت باورنکردنی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

آنچه Pixel 7a را به محصولی تا این حد ارزشمند و جذاب تبدیل کرده، عملکرد شگفت‌انگیز دوربین آن است که هم‌تراز با گوشی‌هایی چند صد دلار گران‌تر ارزیابی می‌شود. البته پیکسل 7a همانند گلکسی S23 اف ای به لنز اختصاصی تله فوتو مجهز نیست؛ اما تبحر نرم افزاری گوگل و استفاده حساب‌شده از هوش مصنوعی باعث می‌شود که شاهد تصاویر خروجی بسیار باکیفیتی از پیکسل 7a باشیم که در هیچ میان رده دیگری قابل مشاهده نیست.

بهترین گوشی های میان رده 2024

نکات مثبت پیکسل 7a تنها به دوربین آن خلاصه نمی‌شود! این گوشی از همان چیپست تنسور G2 گوگل بهره می‌برد که سال گذشته با سری پیکسل 7 رونمایی شد و عملکردی نزدیک به تراشه‌های پرچمدار کوالکام و اگزینوس را ارائه می‌کرد. بنابراین میان رده گوگل هم مانند سامسونگ و وان پلاس به یک تراشه پرچمدار مجهز شده تا حد و مرز میان گوشی‌های پریمیوم و میان رده را به حداقل برساند! به این ترتیب قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی مدل‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو بدون هیچ کم و کاستی در پیکسل 7a هم قابل دسترسی خواهد بود. از جمله این قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌توان به توانایی اپلیکیشن Voice Recorder در تشخیص خودکار صدای افراد مختلف در حین ضبط و ارائه نوشتارهای جداگانه از صحبت‌های هریک از آن‌هاست. همچنین قابلیت Direct My Calls نیز دیگر ویژگی فوق‌العاده پیکسل 7a است که برقراری تماس و گشت و گذار در منوهای دستگاه حین انجام این کار را بسیار ساده‌تر می‌کند.

با توجه به قیمت 500 دلاری Pixel 7a این گوشی در حال حاضر ارزشمندترین میان رده بازار به شمار می‌رود که شاید حتی وان پلاس 12R هم نتواند در برخی شرایط حریف توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن شود. بنابراین اگر دنبال یک میان رده قدرتمند و کارآمد می‌گردید شک نکنید که گزینه‌ای بهتر از پیکسل 7a پیش رویتان قرار ندارد! شاید تنها چیزی که مانع از توصیه صد درصدی این گوشی شود، عرضه قریب‌الوقوع نسل جدید آن، پیکسل 8a باشد که احتمالا با همین محدوده قیمت تراشه‌ای جدیدتر، دوربینی حرفه‌ای‌تر و قابلیت‌های جذاب‌تر را ارائه خواهد کرد.

گوگل پیکسل 8a؛ بازار میان رده‌های اندرویدی چشم‌انتظار حرکت گوگل

پیش از این که از Pixel 8a گوگل چیزی گفته شود باید بدانید که گوگل نه تنها زمان رونمایی نسل جدید میان رده‌های خود را اعلام نکرده؛ بلکه هنوز حتی وجود این گوشی میان رده را تایید ننموده است! با این وجود اگر برنامه این کمپانی مطابق هر سال باشد، احتمالا رویداد Google I/O 2024 مناسب‌ترین زمان برای معرفی این گوشی خواهد بود. رویداد امسال برای تاریخ 14 می برنامه‌ریزی شده. بنابراین کمتر از دو ماه تا معرفی رسمی این گوشی زمان باقی مانده.

مشخص نیست که آیا گوگل قصد دارد میان رده جدیدش را با همان قیمت 500 دلار سال گذشته روانه بازار کند یا خیر. با این حال برخی اخبار حاکی از احتمال افزایش قیمت این دستگاه به میزان حدودا 50 دلار هستند. این افزایش قیمت از سویی می‌تواند هم‌مسیر افزایش قیمت صد دلاری نسل قبلی پرچمداران این کمپانی تلقی شوند.

پیکسل 8a گوگل

در خصوص مشخصات فنی و ظاهری Pixel 8a هیچ اطلاعات رسمی منتشر نشده. با این وجود می‌توان از دو چیز تقریبا مطمئن بود.‌ اول آن که پیکسل 8a از همان طراحی آشنای سری Pixel 8 بهره خواهد برد و دوم این که تراشه تنسور G3 که سال گذشته در پرچمداران گوگل به کار گرفته شدند، احتمالا درون میان رده 2024 این کمپانی هم قرار خواهند داشت. بنابراین ویژگی‌های هوش مصنوعی جذابی مثل ویرایش مولد و Call Screening که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند در این میان رده هم قابل دسترسی خواهند بود.

شایعات موجود در خصوص Pixel 8a به تجهیز آن به صفحه نمایشی مشابه با سری اصلی Pixel 8 اشاره دارند. این صفحه نمایش روشنایی 1400 نیتی و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد که می‌تواند برگ برنده قابل توجهی برای محصولی میان رده به شمار رود. از سوی دیگر هیچ اخباری نیز در خصوص تغییرات ماژول دوربین این پرچمدار مشاهده نمی‌شوند.

هرچه که باشد، پیکسل 8a بدون شک پیشرفتی قابل توجه در مقایسه با پیکسل 7a خواهد بود. با این حال سطح تفاوت‌های میان رده‌های امسال و سال گذشته گوگل هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست. از سوی دیگر سیاست‌های قیمت‌گذاری این گوشی نیز می‌تواند تعیین‌کننده این مساله باشد که آیا نسل جدید میان رده‌های این کمپانی نسبت به نسل قبل ارزش ارتقا دارد یا خیر! در هر صورت پیکسل 8a از همین الان به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده سال 2024 شناخته می‌شود که احتمالا اکثر گوشی‌های دیگر حاضر در این کلاس قیمتی و عملکردی را به چالش خواهند کشید.

ناتینگ فون 2a؛ میان رده شیک، باکلاس و توانمند

کاملا قابل انتظار بود که کمپانی ناتینگ پس از سر و صدایی که در بازار به پا کرد سراغ ساخت و عرضه یک گوشی میان رده هم برود. ناتینگ فون 2a محصولی میان رده است که در واقع نسخه ضعیف‌تر و ارزان‌تر پرچمدار این کمپانی، Nothing Phone (2) خواهد بود. این گوشی در بازارهای مختلف جهانی عرضه شده و قیمتی حداقل 350 دلاری دارد. بنابراین با توجه به آن که گلکسی A35 هم با قیمتی در همین حدود روانه بازار شده، احتمالا نبرد جذابی بین سامسونگ و ناتینگ برای تصاحب عنوان ارزان‌ترین میانرده‌های سال 2024 شکل خواهد گرفت!

بهترین گوشی های میان رده 2024

با وجود آنکه بسیاری مشخصات فنی Nothing Phone 2a در مقایسه با پرچمدار این کمپانی آب رفته و کلا با محصول ضعیف‌تری طرف هستیم، اما بارزترین مشخصه گوشی‌های این خانواده، یعنی ال ای دی‌های جذاب و بسیار کاربردی Glyph همچنان در آن حضوری پررنگ دارند. البته سلیقه کاربران مهم‌ترین فاکتور در انتخاب یک گوشی خواهد بود؛ اما می‌توان با قاطعیت ناتینگ فون 2a را یکی از زیباترین گوشی‌های بازار دانست.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی شارژدهی بسیار طولانی را برای آن به ارمغان خواهد آورد؛ ضمن آن که صفحه نمایش 6.7 اینچی آن نیز با وجود آن که به اندازه پیکسل 7a درخشان و باکیفیت نیست، همچنان جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند. البته در این میان عملکرد نسبتا ضعیف این گوشی در اجرای بازی‌های سنگین و پرگرافیک در کنار کیفیت نه چندان دلچسب تصاویر ثبت شده توسط آن از جمله مواردی است که احتمالا انتقاداتی را متوجه ناتینگ فون 2a کرده و نارضایتی‌هایی را در پی خواهد داشت. با این حال طراحی فوق‌العاده پریمیوم این گوشی در کنار قیمت مناسب دستاوردی مهم برای ناتینگ فون 2a خواهد بود که آن را از محصولات متعدد میان رده بازار متمایز خواهد کرد.

بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی موبایل متفاوت را دارید و قصد ندارید هزینه زیادی نیز برای آن پرداخت کنید، ناتینگ فون 2a مناسب‌ترین گزینه‌ای‌ست که باید سراغش بروید.

همچنین بخوانید:
7 ویژگی که گلکسی آ 55 سامسونگ را به میانرده ای بهتر از پیکسل 7a تبدیل می‌کند بررسی گوشی ناتینگ فون 2a؛ رقص نور و قدرت در دستان شما از آیفون ۱۶ تا پیکسل ۹؛ مهم ترین گوشی های هوشمند که در سال ۲۰۲۴ منتظرشان هستیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*