بی وای دی یوان آپ

شاسی بلند برقی بی وای دی یوان آپ با قیمت اقتصادی معرفی شد

شاسی بلند برقی بی وای دی یوان آپ با قیمت اقتصادی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات BYD Yuan Up آشنا خواهیم شد.

بی وای دی از شاسی بلند برقی جدید خود به نام بی وای دی یوان آپ پرده برداشت. این شاسی بلند اقتصادی قرار است در سه نسخه با قیمت‌های 13 هزار و 400 دلار، 15 هزار و 200 دلار و 16 هزار و 600 دلار به فروش برسد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گحت نیوز با مشخصات و امکانات BYD Yuan Up آشنا می‌شویم.

معرفی بی وای دی یوان آپ

نمای جلوی بی وای دی یوان آپ

بی وای دی یوان آپ که به‌عنوان اولین شاسی بلند کلاس A0 این خودروساز چینی شناخته می‌شود بر پایه پلتفرم برقی 3.0 توسعه پیدا کرده است. این خودرو دارای 4310 میلی‌متر طول، 1830 میلی‌متر عرض، 1675 میلی‌متر ارتفاع و 2620 میلی‌متر فاصله محوری است.

نمای عقب بی وای دی یوان آپ

نسخه پایه این شاسی بلند برقی از باتری تیغه‌ای 32 کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد که به‌ازای هر بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 301 کیلومتر را بپیماید. بی وای دی برای دو نسخه دیگر این خودرو نیز باتری 42.1 کیلووات‌ساعتی را در نظر گرفته است که امکان پیمایش مسافتی برابر با 401 کیلومتر به‌ازای یک بار شارژ کامل را به‌همراه دارد.

مشخصات فنی بی وای دی Yuan Up

نمای کناری بی وای دی یوان آپ

بی وای دی یوان آپ قادر به پشتیبانی از شارژ سریع باتری بوده که با آن می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه از 30 تا 80 درصد باتری را شارژ کرد. این شاسی بلند برقی در هر سه مدل به پیشرانه الکتریکی مجهز شده که در نسخه پایه قدرتی برابر با 94 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. این خودرو در نسخه پایه ظرف مدت 12 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این پیشرانه در دو مدل دیگر نیز قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. همچنین این دو نسخه قوی‌تر ظرف مدت 7.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسند.

کابین BYD Yuan Up

بی وای برای این‌که محصول جدید خود را به یک گزینه جوان‌پسند تبدیل کند، قصد دارد آن را در رنگ‌های خاکستری، صورتی، سفید و سبز به فروش برساند. همچنین این خودرو شامل یارانه خرید 280 دلاری و وام بدون بهره 24 ماهه است که مشتریان چینی را به خرید آن ترغیب می‌کند.

بیشتر بخوانید:
بی وای دی e2، شاسی بلند برقی جدید چینی ها فقط 750 میلیون تومان قیمت دارد نسخه فیس لیفت بی وای دی سانگ پرو DM-i؛ یک شاسی بلند خوش قیمت برای بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*