بی ام و i4 مدل 2025 فیس لیفت

بی ام و i4 مدل 2025 فیس لیفت با چهره و امکانات جدید رسماً معرفی شد

بی ام و i4 مدل 2025 فیس لیفت معرفی شد. فیس لیفت نسخه الکتریکی سری 4 حالا چهره جدیدی به خود گرفته و از امکانات تازه‌ای برخوردار شده است.

در پی آغاز دوره الکتریکی‌سازی بی ام و که حالا با بی ام و ایکس کانسپت می‌توان اوج آن را دید، سه سال قبل سدان لیفت‌بک i4 به‌عنوان نسخه تمام برقی سری 4 روانه بازار شد. جدیدترین اخبار خودرو حاکی از این است که مونیخی‌ها نسخه فیس لیفت این خودرو به‌همراه فیس لیفت بی ام و سری ۴ گرن کوپه را با تغییرات در نمای بیرونی و فضای داخلی و امکانات جدید معرفی کرده‌اند.

طراحی نمای بیرونی i4 جدید

فیس لیفت سری 4 الکتریکی حالا چراغ‌های ال‌ای‌دی بازطراحی شده تطبیق‌پذیر در جلو، المان‌های مشکی براق، رینگ‌های آلیاژی جدید و رنگ‌های تازه دارد. چراغ‌های عقب اختصاصی بی ام و با نام Laserlight هم ویژگی جدید دیگر این خودرو است که برای تیپ بالارده آن با نام M50 xDrive به‌صورت استاندارد و برای تیپ‌های پایین‌رده‌تر در قالب آپشن ارائه می‌شود. گذشته از این چراغ‌های دارای دیودهای لیزری، برای تیپ M Performance i4 M50 جلوپنجره عمودی کلیوی با تریم مشکی براق در نظر گرفته شده است.

کابین فیس لیفت i4 بی ام و

راننده در کابین بی ام و i4 فیس لیفت به یک نمایشگر دوگانه عریض و همچنین یک نمایشگر هدآپ تمام رنگ دسترسی دارد. نمایشگر مرکزی از جدیدترین نسخه سیستم اطلاعات و سرگرمی iDrive با سیستم عامل BMW Operating System 8.5 بهره می‌برد. کنترل‌های فیزیکی قبلی برای سیستم تهویه هم برداشته شده‌اند و به نمایشگر انتقال پیدا کرده‌اند.

به‌جز امکانات دیجیتال، آی 4 جدید دارای صندلی‌های اسپرت با پارچه سنساتک (Sensatec) و غربیلک فرمان دو پر با دکمه‌های نورانی چندکاره است. همچنین امکان سفارش غربیلک فرمان سه پر چرمی M با فرم دی‌کات و نوار مشکی وسط در قالب آپشن وجود دارد.

مشخصات فنی بی ام و i4 فیس لیفت

بی ام و i4 مدل 2025 فیس لیفت

از آنجا که بی ام و به مشخصات فنی، جزئیات عملکرد و شعاع حرکتی i4 مدل 2025 اشاره نکرد، احتمال داده می‌شود با همان پیشرانه‌های قبلی عرضه شود. در نتیجه قدرتمندترین نسخه این خودرو باید بتواند 536 اسب بخار قدرت و 795 نیوتن متر گشتاور تولدی کند. در ضمن انتظار می‌رود شعاع حرکتی آن در بالاترین حالت حدود 500 کیلومتر باشد.

تاریخ عرضه و قیمت آی 4 مدل 2025

تولید بی ام و i4 مدل 2025 فیس لیفت از ماه ژوئیه (اوایل تیر تا اوایل مرداد) کلید می‌خورد. هرچند قیمت این سدان تمام برقی هنوز به‌صورت رسمی مشخص نیست، انتظار نمی‌رود قیمت آن تفاوت محسوسی با مدل قبلی داشته باشد. تیپ پایه مدل 2024 این خودرو با قیمت 52 هزار و 200 دلار عرضه شد و بالارده‌ترین تیپ آن حدود 70 هزار دلار قیمت‌گذاری شده بود.

از دست ندهید:
تماشا کنید: خودرو برقی لوسید ایر سافایر با شتاب ۱.۷ ثانیه‌ای سوپرکارها را به وحشت می‌اندازد! فورد موستانگ Mach-E جدید ترس به جان تسلا می‌اندازد جی کلاس هم برقی شد؛ نسل جدید شاسی بلند لوکس مرسدس بنز با پیشرانه الکتریکی خودرو کانسپت فولکس واگن ID.Code ؛ ژنتیک آلمانی با هنر چینی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*