تریلر جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها

تریلر جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها ترس و هیجان را به نمایش می‌گذارد

اچ‌بی‌او مکس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال خاندان اژدها را منتشر کرد. چیزی به پخش دومین فصل House of the Dragon نمانده و طرفداران برای آن هیجان‌زده‌اند.

بعد از بازخوردهای مثبت به اولین فصل سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) به‌عنوان پیش‌درآمدی بر دنیای گیم آف ترونز، پخش دومین فصل آن در دستور کار قرار گرفت. با اعلام تاریخ پخش رسمی فصل دوم خاندان اژدها در فروردین ماه گذشته، طرفداران کم‌کم خود را برای تماشای این سریال در انتهای بهار پیش رو آماده کردند و حالا بر اساس آخرین اخبار فیلم و سریال تریلری جدید از این فصل منتشر شده است که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

تریلر جدید دومین فصل سریال House of the Dragon

در فصل جدید خاندان اژدها به ادامه جنگ داخلی تارگرین‌ها پرداخته می‌شود. وقایع این فصل و به‌صورت کلی این سریال برگرفته از رمان آتش و خون (Fire & Blood)، اثر جرج آر. آر. مارتین هستند. بازیگرانی نظیر مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دارسی، استیو توسن، فابین فرانکل و ایوان میچل به این فصل باز می‌گردند و همچنین نقش‌آفرینان جدیدی مثل گواین های‌تاور، سیمون راسل بیل، کلینتون لیبرتی، جیمی کنا و کیران بیو در آن حضور پیدا خواهند کرد.

پخش دومین فصل خاندان اژدها روز ۱۶ ژوئن (یکشنبه ۲۷ خرداد) آغاز می‌شود. جرج آر. آر. مارتین در تولید این سریال به‌صورت نزدیک مشارکت داشته و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این فرایند ایفای نقش کرده است. در صورتی که هنوز این سریال را تماشا نکرده‌اید و مایلید اطلاعات جامعی درباره آن کسب کنید، می‌توانید نگاهی به اطلاعات فصل دوم سریال خاندان اژدها داشته باشید.

خاندان اژدها تنها اثر از دنیای گیم آف ترونز در این روزها نیست. زمان زیادی از اعلام احتمال عرضه سه انیمیشن از گیم آف ترونز توسط جرج آر. آر. مارتین نمی‌گذرد؛ آثاری که طرفداران پر و پاقرص گیم آف ترونز بدون شک از دستشان نمی‌دهند. با این حال، فصل دوم House of the Dragon نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است و در این مقطع همه توجهات به آن معطوف شده است.

تریلر جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها

در حالی تریلری از فصل جدید این سریال منتشر شده است که این روزها اخبار هیجان‌انگیزی درباره ارباب حلقه‌ها، فرانچایز فانتزی پرطرفدار دیگر شنیده می‌شود. آمازون فقط چند ساعت قبل از تریلر خاندان اژدها اولین تریلر از فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) را منتشر کرد. اخیراً هم شرکت برادران وارنر از اکران فیلم جدید ارباب حلقه ها با نام «شکار گالوم» (The Hunt for Gollum) در سال 2026 خبر داده بود. در این بین انیمه‌ای از دنیای فانتزی تالکین تحت عنوان «جنگ روهیریم» (The War of the Rohirrim) هم دسامبر آینده (از آذر تا دی) به پخش می‌رسد.

از دست ندهید:
این ۵ سریال جدید در ماه مه ۲۰۲۴ منتشر می‌شوند دیدنی ترین سریال های جنایی سال ۲۰۲۴ ۱۰ تا از بهترین سریال های علمی تخیلی در کل تاریخ اگر عاشق سریال Breaking Bad هستید، حتماً این ۴ سریال را ببینید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*