تریلر جدید بازی تلماسه: بیداری (Dune: Awakening)

تریلر سینمایی جدید بازی تلماسه: بیداری (Dune: Awakening) را تماشا کنید

تریلر سینمایی جدیدی از بازی تلماسه: بیداری (Dune: Awakening) منتشر شد. این تریلر علی‌رغم مدت زمان کوتاه، گیمرها را برای ورود به دنیای دون هیجان‌زده می‌کند.

تلماسه (Dune)، رمان علمی تخیلی مشهوری است که اثرات متعددی تحت تاثیر آن در مدیوم‌های مختلف خلق شده‌اند. برجسته‌ترینِ آن‌ها در چند وقت اخیر، فیلم سینمایی تلماسه به کارگردانی دنی ویلنوو است. در پی موفقیت قسمت اول این فیلم در سال 2021، اخیراً قسمت دوم آن به مرحله اکران رسید و موفقیتی حتی بزرگ‌تر رقم زد؛ از فروش بیش از 700 میلیون دلاری در باکس آفیس تا قرارگیری بین بهترین فیلم‌های IMDb. در همین حال، طرفداران دنیای گیم هم از تلماسه بی‌نصیب نمی­‌مانند؛ بازی تلماسه: بیداری (Dune: Awakening) در راه است و اخیراً حتی تریلر سینمایی جدیدی از آن به نمایش گذاشته شد.

انتشار تیزر سینمایی بازی Dune: Awakening

بازی Dune: Awakening اولین بار تابستان سال 2022 به‌صورت رسمی معرفی شد. این بازی در سبک بقا و MMO قرار دارد و استودیو «فانکام» (Funcom) آن را با استفاده از موتور آنریل انجین 5 توسعه داده است. بنا به جدیدترین اخبار بازی ها و کنسول های بازی، طی رویداد Summer Game Fest 2024 یک تریلر سینمایی از این بازی منتشر شد که از تمرکز این بازی روی روایتی متفاوت از پل اتریدیز، شخصیت اصلی داستان حکایت می‌کند.

در این عنوان گیمرها تلاش می‌کنند با کمک از سایر ساکنان دنیای عجیب و غریب تلماسه کماکان زنده بمانند. در این مسیر با موانع و خطرات مختلفی مواجه‌اید و باید ابزار بسازید، آب پیدا کنید (حتی از بدن دشمنان!) و از دست کرم‌های شنی خلاص شوید؛ به زبان ساده، باید از این صحرای پر از خطر جان سالم به در ببرید.

به نظر می‌رسد این بازی از دنیای دون بر خلاف عناوین دیگر که روی استراتژی بی‌درنگ متمرکز بودند، تجربه‌ای عمیق‌تر و درگیرکننده‌تر به گیمرها ارائه می‌کند. البته باید تا انتشار نسخه نهایی آن منتظر ماند تا دید می‌تواند در این زمینه موفق ظاهر شود یا خیر. به‌زودی طی رویداد گیمزکام 2024 هم تریلر گیم‌پلی این بازی به نمایش در خواهد آمد. گفتنی است که گیمزکام آینده از 21 تا 24 آگوست (31 مرداد تا 4 شهریور) برگزار خواهد شد.

در مقطع کنونی زمان انتشار بازی تلماسه: بیداری مشخص نیست. با وجود این، انتشار آن برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس تاکنون تایید شده است. ضمناً انتظار می‌رود با عرضه پلی استیشن 5 پرو، این بازی برای این کنسول جدید سونی هم در دسترس قرار بگیرد.

سایر اخبار دنیای بازی در گجت نیوز:
بازی UFL، رقیب فیفا و پی اس با سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو از راه رسید + ویدیو ۵ رونمایی بزرگ در صنعت بازی های ویدیویی که بی‌صبرانه منتظر رخ دادن آن‌ها در تابستان هستیم تاریخ معرفی کنسول دستی ایکس باکس مشخص شد این وسیله گیمینگ به اندازه ۶ تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ ارزش دارد + ویدیو کال آف دیوتی بلک اپس ۶ رسماً معرفی شد + تریلر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*