بسته های رومینگی همراه اول

بسته های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین معرفی شدند

همراه اول بسته های رومینگی خود را به مناسب ایام عرفه تا اربعین برای استفاده در کشور عراق معرفی کرد. در ادامه با نحوه خرید این بسته‌ها آشنا می‌شوید.

همزمان با روز عرفه و نهمین روز از ماه ذی‌حجه که از روزهای مهم برای عموم مسلمانان سراسر جهان محسوب می‌شود، همراه اول نیز بسته های ویژه رومینگ خود با اپراتورهای ارتباطی کشور عراق را معرفی کرد.

جزئیات بسته های رومینگی همراه اول در عرفه تا اربعین

بسته رومینگ همراه اول ویژه عرفه تا اربعین 1403 به‌شکل ترکیبی شامل 2 گیگابایت اینترنت، 20 دقیقه مکالمه و 20 پیامک و بسته دیگر شامل 15 دقیقه مکالمه و اینترنت نامحدود در اختیار مشترکان این اپراتور قرار می‌گیرد. مشترکان پس از فعال‌سازی هر دو بسته به‌مدت هفت روز فرصت استفاده از آن را خواهند داشت. بسته اول با قیمت 590 هزار تومان و بسته دوم با قیمت 490 هزار تومان به مشترکان ارائه می‌شوند.

بسته سوم رومینگ عرفه تا اربعین نیز از یک گیگابایت اینترنت هفت روزه تشکیل می‌شود که این بسته را نیز می‌توانید با قیمت 290 هزار تومان خریداری و فعالسازی کنید.

زائران عتبات عالیات و افرادی که در بازه زمانی روزهای عرفه تا اربعین 1403 قصد دارند به کشور عراق عزیمت کنند،‌ قادر خواهند بود با خرید و فعال کردن این بسته‌های ویژه، هزینه‌های خود را به بهترین نحو، مدیریت کنند و با هزینه‌های ارزی سنگین در برقراری ارتباطات خود روبه‌رو نشوند.

همراه اول، اپراتور اول تلفن همراه ایران به تمامی نمایندگان کاروان‌ها و دفاتر زیارتی توصیه می‌کند که زائران را به خرید این بسته‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه تشویق کنند. برخورداری از سیم کارت همراه اول در سفرهای خارجی از جمله سفر به کشور عراق،‌ مزایای زیادی برای کاربران به‌همراه خواهد داشت که از جمله آنها می‌توان به دسترسی به سایت‌های داخلی مانند سایت بانک‌ها و امکان انجام عملیات بانکی، نیاز نداشتن به خرید ارزی سیم کارت و بسته ارتباطی، امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض به‌صورت رایگان و تعرفه‌های رقابتی با بیشتر اپراتورهای خارجی (عراقی) اشاره کرد. همچنین مشترکان با به‌همراه داشتن سیم کارت همراه اول در سفرهای خارجی می‌توانند به‌صورت رایگان به فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن همراه من دسترسی داشته باشند.

برای ثبت سفارش خرید و فعال کردن بسته های ویژه رومینگ عرفه تا اربعین همراه اول می‌توانید کد دستوری ستاره 10 ستاره 40 مربع را شماره‌گیری کنید یا به فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی Shop.mci.ir یا اپلیکیشن همراه من مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که اپراتور همراه اول در ماه گذشته، یعنی اردیبهشت 1403 نیز به‌مناسبت فرا رسیدن ایام حج و اعزام زوار ایرانی، اقدام به معرفی بسته‌های ویژه و متنوع با قیمت‌های به‌صرفه برای زائران حج تمتع 1403 کرده بود که می‌توانید جزئیات آن را از طریق این لینک مشاهده کنید.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول از کیوسک های دیجیتال پایش سلامت رونمایی کرد آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*