فیلم ترسناک پاییز 2024

ترسناک ترین فیلم هایی که پاییز 2024 در سینماها اکران می‌شوند

اینجا نگاهی خواهیم داشت به پنج مورد از ترسناک ترین فیلم هایی که در پاییز 2024 روی پرده سینماها اکران خواهند شد. فصل ترس و وحشت نزدیک است!

پاییز، فصل خاصی برای بسیاری افراد است. گیمرها این فصل را معمولا با انتشار بازی‌های جذاب و مورد انتظار می‌شناسند؛ درحالیکه برای علاقمندان به فیلم‌های سینمایی، فصل پاییز هم‌معنی اکران فیلم‌های سینمایی مورد انتظار آن‌هاست. ژانر فیلم‌های ترسناک همواره طرفداران خاص خود را داشته و بسیاری افراد در نقاط مختلف دنیا بی‌صبرانه در انتظار معرفی عناوین جدید این ژانر هستند. اگر شما هم به این دسته فیلم‌ها علاقمندید در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از ترسناک ترین فیلم های پاییز 2024 را معرفی کنیم.

ترسناک ترین فیلم های سینمایی پاییز 2024 را بشناسید

با نزدیک شدن هالووین در کشورهای غربی، تب فیلم‌های ترسناک و اکران آن‌ها نیز بسیار داغ‌تر شده است.‌ در ادامه تعدادی از بهترین فیلم های ترسناک که طی سه ماه آینده اکران می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

Terrifier 3

تاریخ اکران: 11 اکتبر

فرنچایز Terrifier یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ها برای علاقمندان فیلم‌های ترسناک به شمار می‌رود که نسخه جدید آن چند روزی‌ست به اکران سینماها درآمده است. مهم‌ترین دلیل علاقمندی کاربران به این فیلم زنده کردن حس و حال فیلم‌های کلاسیک ژانر اسلشر است که روزگاری گیشه‌ها را تسخیر کرده بود.

فیلم Terrifier 3

نسخه سوم Terrifier داستان شخصیت‌های اصلی نسخه دوم و نبرد پیشین آن‌ها با Art the Clown را دنبال می‌کند؛ جاییکه شخصیت‌های فیلم متوجه می‌شوند Art the Clown نه فقط در گذشته، بلکه در حال آن‌ها نیز حضور دارد. Terrifier 3 اصلا قرار نیست داستان رازآلود و پیچیده‌ای داشته باشد و بخش عمده‌ای از جذابیت آن به همین خاطر است.

Your Monster

تاریخ اکران: 25 اکتبر

فیلم‌های در ژانر تلفیقی همواره طرفداران خاص خود را داشته‌اند و Your Monster نیز قصد دارد با تکیه بر همین محبوبیت به عنوانی درخشان در ژانر تلفیقی تبدیل شود. داستان این فیلم ترکیبی از عناوین ترسناک و کمدی-عاشقانه است و قصه بازیگر جوانی را روایت می‌کند که در حال دست و پنج نرم کردن با بیماری سرطان و جدایی از نامزدش است؛ اما در همین حین متوجه حضور یک هیولا در کمدش می‌شود.

فیلم ترسناک پاییز 2024

بازیگری شخصیت اول این فیلم به «ملیسا باررا» سپرده شده و داستان آن نویدبخش یکی از تجربه‌های ترسناک جدید پاییز امسال است. باید منتظر ماند و دید آیا تلفیق ژانرهای درام، ترسناک، کمدی و عاشقانه می‌تواند هواداران را به سینما بکشد یا خیر.

Smile 2

تاریخ اکران: 18 اکتبر

نسخه اول Smile فیلم بسیار هوشمندانه‌ای بود و در کمال تعجب توانست به عنوانی محبوب در ژانر ترسناک تبدیل شود. به همین دلیل توقعات از نسخه دوم آن بسیار بالاست. Smile پایانی باورنکردنی و تهوع‌آور داشت و بر همین اساس داستان نسخه دوم به قهرمانی جدید اختصاص خواهد یافت.

فیلم Smile 2

Smile 2 داستان یک خواننده محبوب را روایت می‌کند که بار دیگر توسط افرادی با خنده‌های عجیب و غریب و ترسناک احاطه می‌شود. برای رهایی از این موجودات ترسناک، کاراکتر اصلی داستان باید با گذشته اسفناکش روبرو شود. داستان نسخه دوم البته بسیار شبیه به نسخه اول است. با این وجود امیدواریم شخصیت تازه فیلم بتواند تغییری هرچند مختصر در کلیات داستان ایجاد کرده و جذابیت Smile 2 را افزایش دهد.

Heretic

تاریخ اکران: 15 نوامبر

بازگشت هیو گرانت، بازیگر محبوب انگلیسی بدون شک خبر خوشحال‌کننده‌ای برای علاقمندان به فیلم‌های سینمایی است. با این وجود در فیلم Heretic چهره‌ای متفاوت از شخصیت‌های همیشگی او را شاهد هستیم. داستان فیلم به دو مبلغ دینی جوان اختصاص دارد که به دلیل یک اشتباه کوچک در خانه یک غریبه گرفتار شده و باید تا سرحد مرگ با یکدیگر مبارزه کنند.

فیلم Heretic

Heretic می‌تواند با ترکیب ژانر ترسناک با برخی فلسفه‌های اعتقادی مسیحیت به عنوانی سرگرم‌کننده تبدیل شده و یکی از ترسناک ترین و در عین حال متفاوت تریم فیلم های پاییز 2024 باشد.

Nosferatu

تاریخ اکران: 25 دسامبر

رابرت اگرز نامی آشنا در ژانر ترسناک است که در سال 2015 با فیلم The Witch به شهرت رسید. از آن زمان اما این کارگردان با ساخت فیلم‌هایی مثل The Northman  اندکی از ژانر ترسناک فاصله گرفت. با این وجود Nosferatu قرار است جدیدترین اثر این کارگردان خوش‌نام باشد و اتفاقا یکی از ریشه‌ای‌ترین داستان‌های ترسناک غرب را روایت کند.

فیلم ترسناک پاییز 2024

داستان فیلم روایت‌گر ماجرای زنی جوان در قرن 19 میلادی است که از دست خون‌آشامی تحت نام نوسفراتو می‌گریزد. مجموعه بازیگران استثنایی چون ویلم دفو، اما کورین، نیکولاس هولت و البته بیل اسکارزگارد معروف نویدبخش یک تجربه ترسناک و پر از نشان و سمبل خواهد بود که می‌تواند به یکی از برترین آثار امسال تبدیل شود.

در گجت نیوز بخوانید:
۱۰ فیلم ترسناک کودکانه که حتی بزرگسالان را هم حسابی می‌ترساند! سری فیلم‌های ترسناک پاکسازی (The Purge) را به این ترتیب تماشا کنید ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*