هرمس خودرو

هرمس خودرو چهار مدل جدید کیا را به بازار ایران می‌آورد

هرمس خودرو به زودی چهار مدل محبوب کیا را به بازار ایران عرضه می‌کند. این اتفاق رقابت جدیدی را در بازار خودروهای کیا در ایران ایجاد خواهد کرد.

هم‌اکنون، شرکت کوشا خودرو به عنوان نماینده انحصاری، مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیا در بازار ایران را بر عهده دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که شرکت‌های دیگری مانند هرمس خودرو نیز قصد دارند محصولات این برند کره‌ای را وارد کشور کنند. شایان ذکر است که از مدتی پیش، تمامی خودروهای کیا وارداتی به ایران صرفاً از کارخانه‌های تولیدی این شرکت در چین تأمین می‌شوند.

شرکت هرمس خودرو با راه‌اندازی وبسایت اختصاصی Kia-Iran، ورود رسمی خود به بازار خودروهای کیا در ایران را اعلام کرده است. این شرکت در نظر دارد تا چهار مدل محبوب از جمله کیا سورنتو، کیا اسپورتیج، کیا K3 یا همان سراتو و کیا K5 توربو، را روانه بازار ایران کند. با توجه به عدم تولید نسل جدید کیا سورنتو در چین و قیمت بالای آن، ممکن است این خودرو در سامانه جانبازان عرضه شود.

مشخصات فنی محصولات جدید هرمس خودرو

هرمس خودرو قصد دارد کیا K3 را با پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو و جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به بازار ایران عرضه کند. این پیشرانه ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۲۱۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. کیا K5 توربو نیز با پیشرانه قدرتمندتر ۱.۵ لیتری توربو ۱۹۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۳ نیوتن‌متر و جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به بازار عرضه خواهد شد. کیا اسپورتیج نیز از پیشرانه مشابه کیا K5 توربو بهره می‌برد؛ با این تفاوت که به جای جعبه دنده دو کلاچه، از جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک استفاده شده است. شایان ذکر است که تمامی این خودروها به صورت دیفرانسیل جلو به بازار ایران عرضه خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:
کیا اسپورتیج توربو به ایران آمد؛ مشخصات فنی و امکانات شاسی بلند جدید بازار مقایسه کیا K5 و کیا K5 توربو؛ اپتیماهای وارداتی چه تفاوتی با هم دارند؟ چرا کیا ساخت خودرو ریو را متوقف کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*