گوگل اعلام کرد 500 میلیون دستگاه اندروید در جهان فعال است

با توجه به اتفاق امروز و معرفی آیفون 5 بدون شک همه نگه ها به سمت اپل چرخیده اما گوگل فکر می کند که امروز زمان خوبی است که هر کس اندروید را به خاطر بیاورد ، گوگل اعلام کرد در کل اندروید هنوز هم از IOS بزرگتر و محبوبتر است و همه  روزه به تعداد علاقه مندان و استفاده کنندگان از اين سيستم عامل افزوده مي شود ، در  ادامه با ما همراه باشيد .

به گفته هوگو بارا مدیر تولید محصولات اندرویدی گوگل تا این لحظه 500 میلیون دستگاه اندروید در سراسر جهان فعال شده است و این خود نشانگر محبوبیت نسبی اندروید در میان مردم با توجه به سن و سال کمترش است . بارا که این اخبار را در صفحه اختصاصی گوگل پلاس خود گذاشته بود همچنین اعلام کرد در  هر روز بیشتر از 1.3 میلیون دستگاه اندرویدی در سراسر جهان فعال می شود که با  توجه به سیستم عامل های مختلف آمار خیلی خوبی است .
این رقم وقتی شگفت انگیز تر است که شما بیاد بیاورید که اندی رابین در ماه جولای 2012 اعلام کرد روزانه 900000 دستگاه اندرویدی در جهان فعال می شود و البته این رقم در ماه دسامبر 2011 چیزی در حدود 700 هزار دستگاه در هر روز بود و با یک حساب سر انگشتی شما متوجه می شوید در  کمتر از یک سال ضریب نفوذ اندروید  در حدود 86 درصد بوده است .
احتمالا این جهش بزرگ اندروید مربوط به موفقیت گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ  بود که در اواخر  ماه مه به بازار آمد و توانست ظرف این مدت کوتاه 20  میلیون نسخه فروش داشته باشد . اپل هم با آیفون 5 قصد دارد این بازی را ادامه  دهد ، تا اواخر سال 2010 هر روز تعداد  زیادی دستگاه با سیستم عامل اپل فعال می شد ، ولی در سال 2011 اندروید از iOS پیشی گرفت
نظر شما در این مورد چیست ؟ به نظر شما اندروید میتواند نهمچنان پیش تاز باشد  ،یا با ورود آیفون 5 تمام معادلات به نفع اپل خواهد شد ؟


منبع : mashable

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*