اپلیکیشن های آژور برای موبایل

رونمایی مایکروسافت از اپلیکیشن های آژور برای دستگاه‌های آی او اسی و اندرویدی

مایکروسافت امروز در کنفرانس Build 2017 از اپلیکیشن های آژور (Microsoft Azure) ، پلتفرم یارانش ابری خود برای دستگاه های آی او اسی و اندرویدی رونمایی کرد.

Microsoft Azure یک پلتفرم یارانش ابری ساخت این کمپانی ردموندی است که در جهت ساخت، توسعه و مدیریت اپلیکیشن ها از طریق یک شبکه جهانی از مراکز داده تحت مدیریت خود مایکروسافت است. این پلتفرم حاوی قابلیت جذابیست که اپلیکیشن ها را توسط زبان ها و ابزارهای مختلفی ایجاد کرده و به توسعه دهندگان امکان ادغام اپلیکیشن های عمومیشان در محیط فناوری اطلاعات را ارائه می‌کند.

اپلیکیشن های آژور برای موبایل

شل ابری جدید مختص مایکروسافت آژور

مایکروسافت امروز در کنفرانس Build خود رسما از یک شل ابری جدید Azure رونمایی کرد. این شل ابری جدید متمم IDE و آژور پورتال خواهد بود. آن یک سیستم تصدیق شل مبتنی بر مرورگر در آژور است و دسترسی از هرجایی را به ارمغان میاورد.

همانطور که آن یک سرویس مبتنی بر فضای ابری است، Azure از آپدیت Cloud Shell همراه با ابزارهای خط فرمان مراقبت می‌کند و پشتیبانی از برنامه نویسی چند زبانه محبوب را به ارمغان میاورد. همچنین هر نشست Cloud Shell یک محیط آماده به استفاده‌ی هنگام سازی خودکار به یک دایرکتوری $Home را ارائه می‌کند که برای فعال سازی فایل‌های متداوم نظیر اسکریپت‌های اتوماسیون مورد علاقه شما در آژور قرار گرفته است.

مایکروسافت امروز همچنین از اپلیکیشن های موبایلی آژور برای دو پلتفرم آی او اس و اندروید رونمایی کرد. همراه با این اپلیکیشن موبایلی جدید، شما می‌توانید سرویس رایانش ابری خود را در هر کجا که هستید از طریق تلفن همراه خود مدیریت کنید. حتی این برنامه نیز از Cloud Shell جدید آژور نیز پشتیبانی می‌کند. این کمپانی در حال کار بر روی یک اپلیکیشن UWP Azure برای دستگاه های ویندوز 10 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*