عکس های هواوی نوا 2 اس

عکس های هواوی نوا 2 اس همراه با مشخصات فنی آن لو رفت

عکس های هواوی نوا 2 اس (Huawei Nova 2s) همراه با برخی از مشخصات کلیدی این گوشی لو رفت. به نظر می‌رسد یک گوشی میان رده با نمایشگر کم‌حاشیه جدید در راه است.

محصولات میان رده و قدرتمند سری نوا هواوی، محبوبیت زیادی میان کاربران داشته و با امکانات فراوانی عرضه می‌شوند. بعد از معرفی نوا 2، حالا چشم کاربران به نسل جدید این تلفن هوشمند است.

در شرایطی که منابع مختلف از توسعه نوا 3 با نمایشگر کشیده و 18:9 خبر می‌دهند، حالا عکس های هواوی نوا 2 اس با صفحه نمایشی 5.93 اینچی با وضوح 1080×2160 در اختیار کاربران قرار گرفته که بسیاری از اطلاعات قبلی را تایید می‌کند. این تلفن هوشمند به دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 20+16 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 تجهیز شده تا کاربران بتوانند محتوای مختلف را با کیفیت بالا ثبت کنند. به علاوه، دوربین دوگانه جلویی با دو سنسور 20+2 مگاپیکسلی هم پاسخگوی نیازهای عاشقان سلفی خواهد بود.

در رابطه با تراشه، به نظر می‌رسد کایرین 960 در کنار 4 یا 6 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. این در حالی‌ست که پیش‌تر اعلام شده بود نوا 3 با کایرین 670 و 3 یا 4 گیگابایت رم تولید می‌شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید هواوی می‌توان به ان اف سی، صدای های فای و EMUI 8.0 اشاره کرد.

اگرچه برخی اطلاعات مربوط به مشخصات فنی با یکدیگر در تناقض هستند، اما تصاویر منتسب به نوا 3 و نوا 2s، تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند. به هر صورت، در ادامه می‌توانید این عکس‌های جدید را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*