مشخصات فنی اکسپریا ایکس XZ2 سونی

مقایسه مشخصات فنی اکسپریا ایکس XZ2 سونی با میت 10 پرو هواوی

در این مقایسه قصد داریم مشخصات فنی اکسپریا ایکس XZ2 سونی به عنوان ستاره این کمپانی ژاپنی در نمایشگاه MWC 2018 را در کنار هواوی میت 10 پرو بررسی کنیم.

پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون، سونی با انتشار تیزری رسمی از نمایش محصولاتی غافلگیرکننده در اسپانیا خبر داد. این اتفاق با معرفی خانواده اکسپریا ایکس زد 2 افتاد و سازندگان بعد از سال‌ها، طراحی محصولات خود را تغییر داده و از نمایشگری کم‌حاشیه برای آنها استفاده کردند. البته این تنها بخش جلویی نبود که دست‌خوش تغییر شد و سونی با تغییر محل قرارگیری دوربین، اسکنر اثر انگشت را نیز در بخش پشتی تعبیه کرد تا ما با محصولاتی کاملا متفاوت رو به رو باشیم.

سال گذشته، میت 10 پرو نیز با طراحی منحصر به فرد در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. این تلفن هوشمند علاوه بر بهره‌گیری از تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی، با نمایشگری 18:9 و کشیده توسعه پیدا کرده و بر خلاف نسخه استاندارد میت 10، کاربران می‌توانند اسکنر اثر انگشت آن را هم روی قاب پشتی پیدا کنند.

اگرچه هر دو این گوشی ها زیبا هستند، ولی از نظر فنی، کدام‌‎یک از موبایل های اکسپریا ایکس زد 2 و هواوی میت 10 پرو می‌توانند پیروز باشند؟

جدول مشخصات فنی اکسپریا ایکس XZ2 سونی و میت 10 پرو

مشخصات فنی اکسپریا ایکس XZ2 سونی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بچه ها من میخوام گوشی بخرم دیدم میت 10 قیمتش شده 2200 به نظرتون بگیرم؟ نمیدونم چطور نسخه پروش 3300 با اینکه حتی تو بعضی چیزا نسخه عادیش سرتره! پروش فقط توی رمش قوی تره و البته نداشتن حاشیش که واسه من زیاد مهم نیست کیفیت دوربین و به خصوص حالت پرترش مهمه که تو جفتشون یکیه کسی نظری نداره؟ به نظرتون گوشی بعدی سری میت چقدر میتونه قیمتش باشه؟ صبر کنم این میت 10 ارزون ترم میشه به نظرتون راستی این عید دیدنی با هواوی چطوره واقعا به همه حتما یکی از اون 4 جایزه رو میدن؟

  2. ینی خاک بر سر سونی و آیفون با این همه ادعا از این چینی تقلبی شکست خوردن

  3. قبول دارین که میت ده پرو خوردشش تمیززز؟؟

  4. سونی حالا حالاها حرفی برا گفتن نداره