تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ

پشتیبانی تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ از یک حالت مخفی‌سازی استثنایی!

تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ با چند ویژگی جدید معرفی شدند. به عنوان یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به وجود حالت Ambient اشاره کرد که با استفاده از آن تلویزیون به روشی باورنکردنی کاملا مخفی می‌شود!

سامسونگ چندی پیش از سری جدید تلویزیون‌های سال 2018 خود رونمایی کرد تا کاربران با پرچمداران QLED این شرکت در سال جاری آشنا شوند. در کنار آن‌ها شاهد معرفی تلویزیون‌های جدید اولترا اچ‌دی، پریمیوم اولترا اچ‌دی و اولترا لارج اسکرین این شرکت نیز بودیم.

سامسونگ کوله‌باری از ویژگی‌های جدید را در محصولات سال جاری گنجانده است که به عنوان نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به حالت محیط یا Ambient به منظور نمایش اطلاعات مفید در طول روز، ویژگی‌های نوین هوشمند همچون یکپارچه‌سازی نمایشگرها با دستیار بیکسبی و سایر قابلیت‌ها اشاره کرد.

با این حال در بین تمامی ویژگی‌های جدید تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ ، جذابیت حالت Ambient از بقیه موارد بیشتر است. به لطف این ویژگی، همانطور که در تصویر بالا پیداست، پس‌زمینه تلویزیون می‌تواند از رنگ دیواری که بر روی آن نصب شده است تقلید کند. به لطف حاشیه‌های فیزیکی بسیار نازک دستگاه، بعد از یکپارچه شدن تلویزیون با دیوار پشت آن، تقریبا با یک نمایشگر مخفی رو به رو خواهیم شد! به این ترتیب کاربران به جای یک تلویزیون بزرگ، با یک پنل شیشه‌ای نمایش‌دهنده محتوا مواجه می‌شوند.

تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد کاربران در تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ می‌توانند اطلاعاتی همچون داده‌‌‌های ترافیک خیابان‌ها، گزارش هواشناسی، اخبار و دیگر اطلاعات مهم را در طول روز به نمایش در بیاورند.

به لطف یک کابلی که در اندازه‌های مختلف تا 15 متر فراهم شده است، می‌توان نیروی الکتریکی را همراه با A/V به تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ آورد. مهترین مزیت وجود چنین قابلیتی کم شدن کابل‌های متصل شده به تلویزیون است که نتیجه آن، منظم شدن محیط اطراف تلویزیون و امکان نصب کردن تلویزیون بر روی هر دیواری است. گفتنی است این ویژگی در مدل Q7 و سایر مدل‌های بزرگتر به استثنای Q8F وجود دارد.

حالت Ambient در همه تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ وجود دارد

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ پشتیبانی از دستیار مجازی اختصاصی این شرکت یعنی بیکسبی است، اما متاسفانه همانند نمونه به کار رفته در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس این دستیار همچنان با محدودیت‌هایی رو به رو است. به گفته سامسونگ، کنترل موبایل بیکسبی در برخی کشورها بر روی گوشی گلکسی اس 8 و سایر مدل‌های جدیدتر و بزرگتر از آن در دسترس خواهد بود. پشتیبانی سرویس بیکسبی Smart TV نیز تنها به زبان‌های انگلیسی، کره‌ای و ماندارین موجود است. از مزایای Smart TV می‌توان به ورود سریع به اپلیکیشن‌های تلویزیون و وجود یک راهنمای جهانی به منظور پیدا کردن محتواهای مورد نظر از میان سرویس‌های مختلف اشاره کرد.

تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ

در مدل‌هایی همچون Q8F و Q9F از تکنولوژی Direct Full Array پشتیبانی می‌شود. به زبانی ساده، مزیت آن‌ تنظیم و کنترل نور پس‌زمینه به صورت خودکار است. نتیجه کار، نمایش رنگ‌های روشن و سفید به صورت خالص‌تر و نمایش رنگ‌های تیره و مشکی به صورت عمیق‌تر خواهد بود.

تمامی تلویزیون های QLED سال 2018 سامسونگ از +HDR10، کنتراست و رنگ بهبود یافته، ویژگی Smart TV به همراه بیکسبی ویس بهبود یافته، حالت Ambient، پشتیبانی از کابل انتقال نیرو و دیتا به صورت همزمان (One Invisible Connection) و ریموت کنترل هوشمند پشتیبانی می‌کنند. ابعاد این تلویزیون های سامسونگ بسته به مدل انتخاب شده متفاوت بوده و از 49 اینچ تا 88 اینچ متغیر است! تنها مزیت تلویزیون‌های یو اچ‌دی این سری در مقایسه با بقیه مدل‌ها برخورداری از رزولوشن 4K محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تلویزیونش خوبه ولی این قابلیت چندان باب میلم نبود

  2. وا چه قابلیت مسخره ای مثلا که چی؟

  3. خوش به حالشون، زندگی می کنن خارجیا…. ما بابت این تلویزیونا باید خووون نا حق پول بدیم

  4. تلویزونو میخرن که چش فامیلو کور کنن نه قایمش کنن