پژو 301

پژو 301 تولید داخلی از سال آینده در بازار ایران عرضه می‌شود

پژو 301 تولید داخلی از سال آینده در بازار ایران عرضه می‌شود. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن اعلام این خبر، گفت خط تولید انبوه پژو 301 با داخلی‌سازی 50 درصدی به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد خط تولید انبوه پژو 301 در سال آینده راه‌اندازی می‌شود و عرضه این خودرو به بازار کشورمان نیز در سال 97 آغاز خواهد شد. هاشم یکه زارع در ادامه گفت تولید آزمایشی پژو 301 آغاز شده و تولید انبوه آن نیز با داخلی‌سازی 50 درصدی به زودی شروع می‌شود.

پژو 301 ؛ دومین خودروی پسابرجامی

مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد که 95 درصد قالب‌ها و ساخت بدنه‌ی خودروی 301 در داخل کشور صورت گرفته و این محصول در سال آینده به عنوان دومین میوه پسابرجامی در صنعت خودروی کشورمان عرضه خواهد شد. یکه زارع در ادامه افزود:

ایران خودرو اکنون آمادگی دارد محصولات خود را با استاندارد آلایندگی یورو 5 عرضه کند و اگر سوخت یورو 5 به طور سراسری در کشور توزیع شود، استاندارد آلایندگی تمامی محصولات جدید را به یورو 5 ارتقا خواهیم داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همت وزارت نفت، هر چه زودتر تولید و توزیع سوخت بنزین و گازوئیل یورو 5 آغاز شود تا بتوانیم نسبت به تولید و عرضه خودروهای با استاندارد آلایندگی یورو 5 اقدام کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه