سرعت هواوی پی 20 پرو

ویدیوی مقایسه سرعت هواوی پی 20 پرو با آیفون ایکس

برای نخستین بار، سرعت هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) با آیفون ایکس (Apple iPhone X) در یک ویدیو مقایسه شده است. تصور می‌کنید اپل توانایی غلبه بر کمپانی چینی هواوی را دارد؟

مدت زمان زیادی از معرفی پرچمدار جدید هواوی نمی‌گذرد که حالا کانال یوتیوب “SuperSaf TV” با تهیه ویدیویی جدید، به مقایسه سرعت هواوی پی 20 پرو با آیفون 10 اپل پرداخته است. این پرچمداران، قوی‌ترین گوشی های معرفی شده توسط اپل و هواوی بوده و هردو عملکردی فوق‌العاده دارند.

این آزمایش جذاب شامل باز کردن 16 اپلیکیشن و بازی مختلف می‌شود تا ببینیم کدام دستگاه سرعت بالاتری در اجرای آنها دارد. اگرچه هواوی P20 پرو سرعت بیشتری در اجرای اپلیکیشن های توییتر، اینستاگرام و یوتیوب دارد، آیفون ایکس بازی‌های بسیار سنگین‌تری همچون آسفالت 8، Temple Run 2 و یا Dead Trigger 2 را بسیار سریع‌تر اجرا می‌کند.

در سوی دیگر، زمانی که “SuperSaf TV” آزمایش مربوط به باز کردن دوباره اپلیکیشن ها را انجام داد، پرچمدار هواوی موفق شد تا تمامی اپلیکیشن ها را از پس‌زمینه باز کند، اما آیفون 10 اپل اغلب آنها را مجددا بارگزاری کرد. دلیل این موضوع، عدم وجود حافظه رم کافی در گوشی آیفون برای باز نگه داشتن هم‌زمان تمام این اپلیکیشن ها است. در واقع، هواوی پی 20 پرو با 6 گیگابایت رم به فروش می‌رسد، در حالی که آیفون X تنها از 3 گیگابایت رم بهره می‌برد. در نتیجه، با اینکه جدیدترین گوشی اپل سرعت بالاتر در سناریوهای سنگین داشته و آی او اس نیز بهینه‌تر از اندروید عمل می‌کند، رقیب آن عملکرد بهتری در مالتی تسکینگ و اجرای اپلیکیشن های سبک دارد.

زیر قاب، آیفون ایکس به تراشه A11 بایونیک با پردازنده شش هسته‌ای تجهیز شده و می‌توان آن را نخستین سیستم روی چیپی در نظر گرفت که قادر است به صورت هم‌زمان از تمام هسته‌های خود استفاده کند. کایرین 970، قدرت‌بخش هواوی پی 20 پرو است؛ تراشه‌ای که پیش‌تر هواوی در گوشی های سری میت 10 و آنر ویو 10 از آن استفاده کرده بود. حداکثر کلاک پردازنده این تراشه، 2.4 گیگاهرتز بوده و در آن می‌توان واحد پردازش عصبی برای پشتیبانی از هوش مصنوعی را پیدا کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جذاب را تماشا کنید:

تست سرعت هواوی پی 20 پرو و آیفون 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. خخخخ مزخرف ترین برند چینى هاى چشم بادومى هواوى و شیائومى پولت رو بنداز تو چاه ولى اینارو نخر!!!
    😀
    😀
    😀

  2. مطابق معمول آیفون تمام آجر های اندرویدی رو سوسک کرد.
    کسی که آجر انرویدی میخره حقش چیزی جز انفجار و پول دور ریختن نیست.

  3. واه عالی هواوی

  4. حالا باید ببینیم مقایسه سرعت با s9 پلاس سام با رم 6 اکسینوز 9810 یا s9 رم 4 اسنپدراگون 845 چی میسه

  5. عالی هواوی خوردش واقعا حرف نداره

    • اولا ک پرچمدار اپل واسه ٢٠١٧ هست و پرچمدار هوآوی واسه ٢٠١٨
      تو یه روز تکنولوژی هزاران تغییر میکنه چه برسه به یه سال
      بعدشم شما با همین پی ٢٠ پرو برو یه سال کار کن ببینم اصلا میتونه برنامه اجرا کنه با اون سیستم عاملش بعد بیا بگو خوردش
      د آخه اگه آیفون و آی او اس نبود ک هوآوی الان داشت دمپایی تولید میکرد بجا گوشی
      سیستم عامل داریم تا سیستم عامل

      • اولا که پردازنده هپاوی برا سال قبله جدید نیست این یک.دوم اینکه شما که کار نکردی با پرچمدار هواوی از رو خیالاتت حرف نزن دوستم سه ساله میت 8 داره مثل روز اولش داره کار میکنه چه برسه این پی 20.در ضمن همین هواوی که داری مسخره میکنه خوب امثال تورو سوزونده البته سوزش شما کاملا قابل درکه دوست عزیز😂😂😂😂

        • دوست عزیز ک فکر کردی همچی دونی ماشالله چپ و راست ازین گوشی چینیا فراوونه پس فکر نکن خدای هوآوی هستی تا دلت بخواد با همه مدل کار کردم هرموقع یه گوشی با یه سیستم عامل متفاوت روانه بازار کردین بعد بیاین باهم یه صحبتایی میکنیم
          همتون فعلا چسبیدین به گوگل اونم فقط برا رقابت با اپل
          کل دنیا دارن با اپل میجنگن کجای کاری عمو

  6. هواوی تقلید کار کپ ایفون زده