آپدیت اندروید 8.1 برای وان پلاس 5

آپدیت اندروید 8.1 برای وان پلاس 5 و وان پلاس 5 تی ارائه شد

آپدیت اندروید 8.1 برای وان پلاس 5 (OnePlus 5) و وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) منتشر شد. اما چه مواردی در این آپدیت جدید تغییر خواهند کرد؟

اوایل سال جاری میلادی، اندروید اوریو برای دو گوشی وان پلاس 5 و 5T ارائه شد. حال با فاصله‌ای سه ماهه، نسخه 8.1 سیستم عامل اندروید که از آن در Oxygen OS 5.1.0 استفاده شده، در اختیار کاربران وان پلاس قرار گرفته است.

آپدیت اندروید 8.1 برای وان پلاس 5 شامل آخرین بسته امنیتی هم می‌شود

به‌روزرسانی جدید وان پلاس، 766 مگابایت حجم داشته و شامل آخرین بسته امنیتی نیز می‌شود. به علاوه، کاربران با دریافت این آپدیت از بهینه‌سازی‌های مختلفی در حالت مخصوص بازی همچون بهره‌وری انرژی و اولویت‌بندی شبکه برخوردار خواهند شد. سازندگان چندین ویژگی جدید را برای لانچر نیز در نظر گرفته‌اند که از جمله آنها می‌توان به برچسب‌های دسته‌بندی در بخش جستجو و نام خودکار برای فولدرها مطابق با دسته‌بندی آنها اشاره کرد.

پشتیبانی از ژست حرکتی تمام‌صفحه به وان پلاس 5 تی اضافه خواهد شد، در حالی که وان پلاس 5 با نسبت صفحه استاندارد خود فعلا این ویژگی را دریافت نمی‌کند. مدیران می‌گویند این آپدیت ابتدا در اختیار تعداد کمی از کاربران قرار می‌گیرد و اگر مشکلی در آنها وجود نداشته باشد، به زودی سایر کاربران قادر به دریافت آن خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه